Menu

ماجرای جالب اضافه شدن ماموریت‌های فرعی به اولین Assassin’s Creed

خیلی از بازیکنان اولین قسمت از سری Assassin’s Creed را بخاطر تکراری بودن مورد انتقاد قرار می‌دهند. اما اگر پیشنهاد فرزند مدیرعامل Ubisoft نبود وضعیت این بازی می‌توانست حتی بدتر شود. به تازگی جزئیاتی از نحوه ساخته شدن ماموریت‌های فرعی این بازی منتشر شده که در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش پردیس‌گیم،گفته می‌شود که فرزند ایو گیمو، مدیرعامل Ubisoft، پس از تجربه نسخه اولیه 1 Assassin’s Creed این بازی را خسته کننده دانسته و پدر را مجاب کرده تا تیم توسعه‌دهنده را مجبور به اضافه کردن برخی ماموریت‌های فرعی کند.

اما قسمت تعجب آور ماجرا این است که تیمی متشکل از 5 تا 6 بازی‌ساز در Ubisoft تمامی ماموریت‌های فرعی این بازی را ظرف تنها 5 روز اضافه کرده است. جالب اینجاست که این ماموریت‌های فرعی تقریبا بدون باگ اجرا می‌شوند.

به نظر می‌رسد که باید فرزند ایو گیمو را بابت چنین دقتی تحسین کرد. از سوی دیگر، پذیرفتن نظر یک کودک توسط یک تیم بازی‌سازی آن هم در چنین مسئله مهمی، در نوع خود احتمالا نادر است. عرضه Assassin’s Creed بدون ماموریت‌های فرعی اختیاری، می‌توانست آینده این بازی را طور دیگری رقم بزند و سری را به سمت تبدیل شدن به عنوانی خطی سوق دهد اما اضافه شدن ماموریت‌های اختیاری به اولین Assassin’s Creed مطمئننا در غیر خطی شدن این سری تاثیر گذار بوده و از سوی دیگر قسمت اول این سری را به عنوانی جذاب‌تر تبدیل کرد.