Menu

شایعه: بازسازی Legacy of Kain و سه‌گانه Jak and Daxter برای PS5 منتشر خواهد شد

استویدیو Bluepoint Games یکی از قابل احترام‌ترین استودیوها در زمینه بازسازی بازی‌های کلاسیک است و مدتی‌ است که شایعه شده آن‌ها در حال کار بر روی بازسازی عنوان Demon Souls هستند. اما ظاهرا این تنها پروژه آن‌ها نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از 4Chan، یک بازسازی کامل از سه‌گانه بازی Jak and Daxter و همچنین بازسازی Legacy of Kain از دیگر پروژه‌های این استودیو می‌باشند و هر دو قرار است در انحصار کنسول PlayStation 5 باشند.

این منبع مدعی شده است که این اطلاعات را از شخصی که ارتباط نزدیکی با Sony Interactive Entertainment دارد دریافت کرده است. بنا بر این اطلاعات بازسازی سه‌گانه Jak and Daxter در زمان لانچ PS5 و بازسازی Legacy of Kain نیز در سال 2021 منتشر خواهد شد. هر دو این عناوین قرار است در مراسم Summer Game Fest با اجرای جیف کیلی رونمایی شوند اما مشخص نیست که هر دو آن‌ها در یک زمان معرفی خواهند شد یا یکی از آن‌ها برای مراسم‌های اختصاصی سونی نگه داشته خواهد شد.

ظاهرا بازسازی Jak and Dexter یک ریمیک کامل از سه بازی اول است اما با بازی‌های اورجینال تفاوت زیادی دارد. در واقع آن‌ها قصد دارند از یک بازسازی فراتر بروند و تمام اتفاقات داستانی این سه بازی را به طور کامل، در یک داستان منسجم بازآفرینی کنند که از المان‌های جدیدتر در روایت داستان آن استفاده شده و همچنین روح تازه‌ای به گیمپلی آن بدهند. همچنین تعدادی از کارکنان استودیو Naughty Dog نیز در ساخت این ریمیک با آن‌ها همکاری خواهند کرد تا یک بازسازی تمام و عیار از آن ارائه دهند.

در مورد Legacy of Kain نیز استودیو Blueprint Games با Square Enix وارد همکاری شده‌اند و قصد دارند تا با حفظ پلات اصلی داستان و بازگردادن آن به بهترین شکل ممکن، تغییرات زیادی در بخش گیمپلی انجام دهند و سیستمی شبیه به سری Dark Souls در آن ایجاد کنند. البته حس ماجراجویانه و تمرکز رو معماهای محیطی همچنان قرار است در گیمپلی بازی حفظ شود.