Menu

هیدکی کامیا: Bayonetta 3 کنسل نشده است و هیچ جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد

به گزارش پردیس‌گیم، در چند ساله‌ی اخیر سوالات بسیاری از PlatinumGames درخصوص Bayonetta 3 پرسیده شده است. هرچند که سازندگان بازی نظرات مثبت و امیدوارکننده‌ای داده‌اند، اما باز هم عده‌ای گمان می‌بردند که پروهژه‌ی Bayonetta 3 به کلی کنسل شده است. خب، دیگر نیازی برای نگران شدن نیست.

هیدکی کامیا(Hideki Kamya) چند روز پیش مصاحبه‌ای با VGC داشت و در خلال صحبت‌های خود با سوالی درمورد Bayonetta 3 روبرو شد، وی گفت که بازی کنسل نشده است و هواداران "باید تمام افکار منفی خود را برداشته و سریعا از پنجره بیندازید بیرون!" کامیا در صحبت‌های خود چنین گفت:

"من در توییتر فعالیت دارم و هر روز کامنت‌های مختلفی می‌بینم. از این که هنوز هم بازی در معرض توجه است خوشحال هستم ولی چیزی که دوست دارم الان درمورد آن بگویم راجع به برخی نگرانی‌ها درمورد کنسل شدن بازی است. از شما درخواست می‌کنم که تمام نگرانی‌های خود را بردارید و بدون فوت وقت آن‌ها را از پنجره بیندازید بیرون، زیرا تیمِ ما به سختی درحال کار بر روی بازی می‌باشد و هیچوقت کنسل نشده است. منتظرِ Bayonetta 3 باشید!"

در مراسم The Game Awards 2017 بود که Nintendo با همکاری PlatinumGames از Bayonetta 3 رونمایی کردند و از آن زمان تاکنون هیچ اطلاعات جدیدی درمورد بازی منتشر نشده است.