Menu

THQ Nordic تایید کرد که Saints Row V و Dead Island 2 تاخیر خورده‌اند

به گزارش پردیس‌گیم THQ Nordic تایید که در سال مالی جاری هیچ بازی AAA و بزرگی را منتشر نمی‌کند.

امروز The Embracer Group تصادفا تایید کرد که دو بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های پیش رویش تاخیر خورده‌اند. در آخرین گزارش مالی، مدیرعامل شرکت، لارس وینگفورس (Lars Wingefors) به این موضوع اشاره کرد که برنامه‌های آن‌ها تغییر کرده است و هیچ بازی AAA بزرگی امسال منتشر نخواهد شد.

او گفت: "به سال مالی آینده که در ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد نگاه می‌کنیم و ما انتظار داریم که رشد سازمانی‌ما افزایش بیشتری به دلیل ارزش اولین بازی‌های AAA کامل شده‌مان از زمان عرضه Metro Exodus بیاید."

در ماه فوریه گذشته، Embracer اعلام کرده بود که برنامه دارد تا دو بازی AAA بزرگ تا تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ عرضه کند. هنوز تایید نشده است که کدام بازی‌ها زودتر منتشر می‌شوند، اما پیش‌بینی می‌کنیم که Saints Row V و Dead Island 2، که هر دو مدتی است که در حال ساخت هستند، زودتر عرضه خواهند شد.

Volition اعلام کرد که Saints Row V در دست ساخت قرار دارد، و Deep Silver همچنان بر روی Dead Island 2 همراه با Dambuster Studios کار می‌کند. Embracer در حال دو برابر کردن تعداد کارمندانش است و انتظار دارد که هزینه‌ها و مخارج تولید نیز در سال مالی آینده دو برابر شود.

در سال مالی امسال ۱۰ بازی برای عرضه در نظر گرفته شده است که در این بین Biomutant حتی دارای پنجره زمانی برای انتشار نیز می‌باشد.

۱۰ بازی در نظر گرفته شده برای انتشار در سال مالی جاری:

Biomutant*

Chorus*

Deep Rock Galactic*

Destroy all Humans*

Iron Harvest*

Moto GP 20*

Ride 4*

Smowrunner*

Wasteland 3*

WWE 2K Battlegroungs*