Menu

در The Last of Us: Part II امکان از دست دادن تمام مبارزات و سکانس‌های اسکریپت شده وجود دارد

استودیوی ناتی داگ بارها اعلام کرده که The Last of Us: Part II بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی تاریخ آن‌هاست و بازتابی از این موضوع را در طراحی مراحل خواهیم دید. این عنوان همچنان تجربه‌ای خطی ارائه می‌دهد اما مثل Uncharted 4 و Lost Legacy دارای مناطق بزرگ‌تر و آزادتری خواهد بود که بازیکن امکان یافتن محتویات فرعی بیشتر و کاوش در محیط را می‌دهد.

در واقع به لطف سبک طراحی خاص The Last of Us: Part II این احتمال وجود دارد که یک بازیکن تمام مبارزات، سکانس‌های اسکریپت شده، لحظات داستانی و مواردی دیگر را از دست بدهد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، آنتونی نیومن، کارگردان دوم بازی، چنین چیزی را در صحبت‌های اخیر خود تایید کرد. او همچنین افزود به احتمال زیاد بازیکنان در بار اول تمام محتویات بازی را پیدا نمی‌کنند:

"در این بازی به حدی طراحی مراحل را باز و آزادانه انجام داده‌ایم که امکان آن وجود دارد شما تمام مبارزات، سکانس‌های اسکریپت شده و لحظات داستانی را از دست بدهید. احتمالا بخشی از بازیکنان هرگز یک‌سری محتویات و لحظات را نمی‌بینند اما سایر بازیکنان با دیدن این‌ها حس کشف کردن به آن‌ها دست می‌دهد و حس شادی و جادویی منحصر به‌فرد به آن‌ها القا می‌شود که با خود می‌گویند چنین چیزی را بخاطر اینکه به این بخش از منطقه آمدم و کاری که انجام دادم می‌بینم."

بازی The Last of Us: Part II در روز 30 خرداد برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.