Menu

Ken Imazumi، از اعضای کارکشته و قدیمی تیم کوجیما، به Tencent ملحق شد

به گزارش پردیس‌گیم، واحد اروپایی Tencent در شهر آمستردام قرار گرفته و اخیرا با جذب افراد کارکشته و ماهر بسیاری، در تلاش است که به مقامی بزرگ در میان استدیوهای بازیسازی برسد. آن‌ها توانسته‌اند در جدیدترین اقدام خود، آقای Ken Imaizumi را به تیم خود بیفزایند.

به گزارش VGC، آقای Ken Imaizumi به مدت 20 سال با کوجیما همراهی می‌کرد و در تمام روند ساخت Death Stranding نیز حضوری فعال داشته است.

ایمایزومی در ساخت تمامی عناوین Metal Gear از سال 2001 حضور داشته و تنها در تولید Metal Gear Survive نقشی نداشته است.

دلیل جدایی وی از تیم کوجیما مشخص نیست و باید دید که آیا او چرایی این جدایی را با دیگران به اشتراک خواهد گذاشت یا خیر.

Imaizumi در بازی‌هایی من جمله Death Stranding,Metal Gear Solid V, Metal Gear Rising: Revengeance , Assassin's Creed: Brotherhood, Peace Walker, MGS 4, MGS 3: Snake Eater, Suikoden II و Castlevania: Lords of Shadow,Metal Gear Solid 2, Silent Hill, Castlevania: Symphony of the Night حضور داشته و یکی از کلیدی‌ترین اعضای تیم کوجیما به حساب می‌رفت.

Tencent دومین کمپانی بزرگ آسیایی در حوزه‌ی مالی است که تاکنون تونسته بر روی 900 کمپانی مختلف سرمایه گذاری انجام دهد. این کمپانی بزرگ علاوه بر این‌که League of Legends ساخته‌ی Riot Games را نیز از آن خود کرده، 40 درصد از Epic Games را نیز در مشت دارد و درصدی از سهام Activision,Blizzard و Ubisoft را نیز از آن خود کرده است.

در نوامبر 2019 بود که Tencent 10 درصد از سهام Sumo Group را نیز خرید و جدیدا با PlatinumGames نیز به توافق رسیده‌اند که در ضمن خریدن سهام آن‌ها، به استدیو اجازه‌ی فعالیت مستقلانه‌ی خود را دهند.