Menu

از باندل Limited Edition بازی The Last of Us II برای PS4 Pro رونمایی شد

همه‌ی ما مشتاقانه منتظر روزی هستیم که دوباره به الی و جوئل پیوسته و ماجراجویی دیگری با آن‌ها داشته باشیم، لیکن امروز ناتی داگ با معرفی باندل Limited Edition این بازی برای PS4 Pro، اعلام کرد که باندل مذکور همزمان با خود بازی در روز عرضه، منتشر خواهد شد. این باندل که طراحی تتوی الی را بر روی کنسول حک کرده، کنترلر بازی را نیز شکیل‌تر از قبل ساخته و همراه با نسخه‌ی فیزیکی بازی و کد دیجیتالی برای محتویات مختلف همانند آواتار و تم‌های پویا منتشر خواهد شد. این باندل در امریکا و کانادا قابل دسترسی خواهد بود و 399.99 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم کنترلر DualShock 4 مخصوص این باندل به شکل جداگانه نیز عرضه خواهد شد و 64.99 دلار قیمت خواهد داشت. شما می‌توانید تتوی الی که بر روی بخش پایینی دست راست او حک شده را همراه با برخی اشکال سفید رنگِ مخصوص پلی استیشن بر روی کنترلر ببینید. همچنین لوگوی The Last of Us II بر روی قسمت Touchpad کنترلر قرار گرفته است.

جان سوینی(John Sweeney)، کارگردان هنری بازی درخصوص این طراحی‌ها و ایده‌ی اصلی آن‌ها چنین گفت:

"پس از معرفی بازی اصلا فکر نمی‌کردیم که طرفداران به تتوی الی چنین علاقه نشان دهند. در عرض یک روز دیدیم که بسیاری از هواداران تتوی الی را بر روی بدن خود زده‌اند و از طریق شبکه‌ةای اجتماعی درحال به اشتراک گذاشتن آن‌ها هستند. این کار هر هفته بیش از قبل می‌شد.

زمانی که فرصت ساختِ باندل مخصوص PS4 Pro برای ما فراهم شد، همراه با طراح گرافیکی تیم Angel Garcia مشغول به ارائه‌ی ایده‌های مختلف شدیم اما بحث‌هایمان هربار به تتوی الی ختم می‌شد.

مشخص بود که در آخر همین مورد انتخاب خواهد شد، ولی برایمان سوالی پیش آمد و با خود گفتیم اگر بتوان این طرح را بر روی کنترلر "حکاکی" کرد چه؟! قبل از آن چنین اتفاقی نیفتاده بود و ما نیز چندان امیدی به عملی شدنش نداشتیم، ما به لطف همکاری خوب تیم PlayStation توانستیم به این مهم دست یابیم.

نتیجه‌ی کار چیزی بود که مایه‌ی غرور ما شد، چیزی که هم نشان از علاقه و اشتیاق هواداران و همچنین افتخار خودِ ماست. نمی‌توانیم برای به اشتراک گذاشتن این باندل و رساندن آن به دست شما بیش از این انتظار بکشیم!"

در کنار موارد گفته شده، هدست Gold نیز در Limited Edition حضور خواهد داشت و لوگو و تتوی الی بر روی آن نقش بسته است. قیمت این هدست 99.99 دلار آمریکا می‌باشد. در آخر باید اضافه کرد که ناتی داگ برای انتشار این باندل در حال همکاری با Seagate می‌باشد و به لطف این همکاری هارد درایوی 2 ترابایتی که آن نیز با طراحی تتوی الی مزین شده به بازار خواهد آمد. قیمت هارد درایو گفته شده 89.99 دلار می‌باشد.

<برای دیدن تصاویر در اندازه‌ی واقعی بر روی آنها کلیک کنید>

از باندل Limited Edition بازی The Last of Us II برای PS4 Pro رونمایی شد از باندل Limited Edition بازی The Last of Us II برای PS4 Pro رونمایی شد

از باندل Limited Edition بازی The Last of Us II برای PS4 Pro رونمایی شد از باندل Limited Edition بازی The Last of Us II برای PS4 Pro رونمایی شد

از باندل Limited Edition بازی The Last of Us II برای PS4 Pro رونمایی شد

شما می‌توانید تیزر معرفی باندل ویژه‌ی The Last of Us Part II را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه