Menu

تماشا کنید: تریلری جذاب از شخصیت خلق شده بر اساس نظرات جامعه کاربران SoulCalibur VI به نام Wizard Lizard منتشر شد

در گذشته اعلام شده بود که عنوان مورد انتظار و مبارزه‌ای SoulCalibur VI دارای یک بخش برای طراحی شخصیت خواهد بود و ناشر این عنوان در طی یک ویدیو قابلیت‌های این بخش را به نمایش گذاشت. در طول چند هفته گذشته Bandai Namco Entertainment در تلاش بوده تا با همکاری جامعه کاربران بازی یک شخصیت اصلی را خلق کند و امروز ما ثمره این تلاش و کوشش را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، شرکت Bandai Namco Entertainment در اکانت رسمی اجتماعی SoulCalibur بسیار فعال بوده و از بازیکنان درخواست می‌کرده که در چندین دسته و گروه رای داده تا جنبه‌های گوناگون این شخصیت را تعیین کنند.

ظاهرا SoulCalibur VI دارای تعداد زیادی ترکیبات بالقوه به منظور خلق شخصیت‌های سفارشی می‌باشد، درنتیجه ممکن بود که این شخصیت به چندین شکل متفاوت ساخته شود.

بر همین اساس، به نظر می‌رسد که جامعه کاربران بازی مایل به مبارزه با یک مارمولک شبیه به انسان با بال‌ و قدرت‌های جادویی بوده‌اند. در حالی که او یکی از اعضای شخصیت‌های رسمی موجود در فهرست بازی نخواهد بود و مجموعه حرکاتش کمی ابتدایی به نظر می‌رسد، اما باز هم جالب است تا شخصیتی را مشاهده کنیم که با کمک نظرات هزاران کاربر ساخته شده است. SoulCalibur VI در تاریخ 24 مهر 1397 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود. می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD|دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه