Menu

دانلود موسیقی متن بازی Splatterhouse 2010

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی Splatterhouse 2010 اثر Howard Drossin در خدمت شما هستیم.

بازی Splatterhouse 2010 عنوانی در سبک Hack & Slash سه بعدی با درون مایه‌های ژانر Horror، و ریبوتی بر سری Splatterhouse به شمار می‌رود که در ابتدا توسط استودیوی BottleRocket و سپس توسط کمپانی Bandai Namco Entertainment توسعه یافته و در 23 نوامبر سال 2010 برای کنسول‌های Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه شد. بازی در مورد مردی با نام Rick Taylor است که بعد از ربوده شدن دوستش توسط دکتر Henry West برای احضار یک موجود شیطانی، با قرار دادن ماسکی با نام Terror Mask بر روی صورتش، به یک موجود غول آسا تبدیل شده و برای نجات دوستش، به نابود کردن هر چیزی که سر راهش قرار می‌گیرد، می‌پردازد.

با وجود پتانسیل بالای بازی، این عنوان به خاطر بی لیاقتی بخش مدیریت استودیوی BottleRocket و مشکلات فراوان در مسیر ساختش، به یک شکست تمام عیار در هر دو زمینه‌ی نمرات و فروش تبدیل شد و به خاطر خشونت افسار گسیخته‌اش نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفت. همین موضوعات باعث شد که این سری، باری دیگر به شن‌های زمان سپرده شود. موسیقی متن این بازی توسط آقای Howard Drossin ساخته شده است که عناوین مختلفی از جمله Sonic The Hedgehog 3 و Sonic Spinball و Comix Zone را در کارنامه‌ی خود دارد.

Splatterhouse Volume One: Metal

Splatterhouse Volume Two: Cut Scenes, Ambient and Retro

Splatterhouse Remixes: Butchered

ناشر: Howard Drossin

تاریخ انتشار: 25 جولای 2011

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 12 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 49 قطعه در قالب سه آلبوم

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 02 دقیقه و 08 ثانیه

کیفیت: MP3 128

آهنگسازان: Howard Drossin

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 232.09 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

The Doll That Bled (موسیقی پیشنهادی)

Reflections In Blood

Experiment 765, arranged by Matheus Manente

The Doll That Bled, arranged by Mattias Häggström Gerdt (موسیقی پیشنهادی)

The Beast

Meteor Shower (موسیقی پیشنهادی)

Ode To John Carpenter – Bonus Track (موسیقی پیشنهادی)

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم