Menu

سریال دل قسمت 24 فیلم جهان با من برقص سریال هم گناه قسمت 13

به گزارش وبسایت کول دانلود فیلم های تورنادو و جهان با من برقص و همچنین قسمت 24 سریال دل، قسمت 13 سریال هم گناه به مرحله پخش در شبکه نمایش خانگی رسیدند.

سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که پرفروش ترین و محبوب ترین سریال این هفته های شبکه نمایش خانگی می باشد.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که سیاوش (نامزد و پسر عموی رابی) از آلمان به ایران می آید تا رابی را پیدا کند. ولی به دنبال رابی تا خانه آرش می آید و به زور وارد منزل می شود. در ابتدا آرش و حتی مادر آرش مانع او می شوند و حتی می خواهند که پلیس خبر کنند ولی آرش از مادرش می خواهد که اجازه بدهد تا سیاوش به اتاق رابی برود و با صحبت کند ولی اگر رابی او را نخواست برای همیشه این جا را ترک کند. در ادامه داستان، آوا با ضربه گلدانی که به سر فاراب زده بود وی را به حالت بیهوشی می برد، سپس با کمک اتابک که در خیابان منتظر آن ها بوده دست و پاهایش را می بندند. اتابک از آوا و مرسده می خواهد که خانه را ترک کرده و وی را با فاراب تنها بگذارد. اتابک وقتی که با فاراب تنها می شود در آغاز می خواهد که به پلیس زنگ بزند و با این کار وی را تهدید می کند ولی سرانجام فاراب راضی به مذاکره یا بهتر بگوییم معامله می کند. فاراب می پذیرد که در ازای گرفتن یک پول کلان بی خیال او و مرسده شود و از زندگیشان بیرون رود.

در قسمت 23 نیز شاهد بودیم که مرسده حاضر به همکاری با فاراب در کارهای خلاف و غیرقانوی اش می شود تا با این کار بتواند جان اتابک را نجات بدهد. فاراب که برای انجام یک ماموریت خلاف برای یکی از خلافکارهای کله گنده از زندان به مرخصی آمده بود در پی عمل کردن نقشه هایش است. گرچه اتابک آن ها را دنبال می کند و احتمالا در صحنه جرم حاضر خواهد بود. در سمت دیگر داستان نیز سیاوش که به نزد رابی آمده بود پاسخ نه می شنود و مجبور می شود آن جا را ترک کند. در واقع این نقشه اتابک و آوا بوده است که سیاوش را از آلمان به این جا می آورند تا بلکه بتوانند با تشنج رابطه بین آرش و رابی، آرش را باری دیگر بتوانند به رستا نزدیک کنند. رستا نیز که با خواستگاری نکیسا مواجهه شده است نیز به او جواب نه می دهد و می گوید با وضعیتی که دارد نه به او که کلا به هیچ مرد دیگری نمی تواند فکر کند.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 24 از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 24 سریال دل

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت های اخیر دیدم که نامزد فرهاد سرانجام از آلمان به ایران آمد، فرهاد با او راز خود را در میان می گذارد و داستان هدیه را به او می گوید و البته او هم به خوبی با این موضوع کنار می آید. آرمان قرار رستورانی خود را با زیبا گذاشته و در شبی به اتفاق هم برای شام بیرون می روند و اتفاقات جدیدی بین این دو رخ می دهد. شاید غافلگیر کننده ترین اتفاق قسمت 11 هم گناه سوپرایز فرهاد برای خواستگار جدید دخترش بود. این دو که به تازگی در شب خواستگاریشان عقد هم کرده بودند البته یک عقد صوری که بتوانند به خارج بروند ولی پدر دختر وی را فرامی خواند به مزرعه و به او یک پشنهاد 900 میلیونی می دهد با این شرط که زودتر بچه دار شوند! در قسمت 12 نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. قضیه سارا و حامد به ایستگاه پایانی رسید و سارا به وی دست رد زد و از سویی ماجرای خودش با پیمان وارد فاز تازه تری شده است. پیمان پس از مشاجره لفظی اب که سارا در محل کارش یا حامد داشت وارد اتاق سارا شده و او را دلداری می دهد و سپس او را برای ناهار به رستوران دعوت می کند. در آن جا حامد که آن ها را تعقیب کرده بود از راه می رسد و به این ترتیب داستانشان تمام می شود. فرهاد که به ناچار شبانه به خانه هدیه رفته بود تا در مهمانی که با حضور خانواده هدیه بوده شرکت کند ولی قضیه لو می رود و آرمان همه چیز را متوجه می شود. در ادامه این قسمت اتفاق مهمی می افتد و رودررو شدن پیمان با نیکی می باشد که شاید بتوان آن را سوپرابز این قسمت دانست. این دو گویا در گذشته همدیگر را می شناختند.. باید در قسمت های بعدی دید که داستان این دو نفر به چه ترتیب بوده است!

حال باید دید که در قسمت دوازدهم از سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت 13 سریال هم گناه با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 13 این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 13 سریال هم گناه

کمدی جدید و جذاب جهان با من برقص به نویسندگی و کارگردانی سروش صحت نیز به مرحله پخش رسیده است. پژمان جمشیدی , جواد عزتی , علی مصفا , هانیه توسلی , سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسمخانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی از بازیگران این فیلم هستند.

دوستان جهانگیر برای آخرین تولد او دورهم جمع شدند و همین مساله باعث می‌شود تا آنها درباره زندگی و خودشان فکر کنند… . جهانگیر (علی مصفا) که خود را در ماه‌های پایانی عمرش می‌بیند، برای زندگی سالم‌تر، ویلایی در شمال کشور را برای اقامت انتخاب کرده است. یکی از دوستان جهانگیر (کاظم سیاحی پور) از همین فرصت استفاده کرده و تمام دوستان قدیمی خود و جهان را برای گذراندن تعطیلاتی با او به این ویلا دعوت می‌کند. با گذشت زمان، همه این دوستان به نوبت سر می‌رسند و با موضوع مرگ جهانگیر روبرو می‌شوند؛ موضوعی که تاثیر مهمی روی زندگی هر کدام از این شخصیت‌ها می‌گذارد.

دریافت قانونی این اثر: دانلود فیلم جهان با من برقص

فیلم جدید تورنا2 به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی جواد هاشمی که محصول سال 1398 نیز بوده است از روز شنبه 3 خرداد در سایت کول دانلود قرار خواهد گرفت.

در فیلم سینمایی تورنادو که یک فیلم طنز و کمدی و موزیکال در ژانر کودک و نوجوان است، اکبر عبدی, کامران تفتی, بهنوش بختیاری, ارسلان قاسمی, الناز حبیبی, راستین عزیزپور, احمدرضا احمدی,نگار نافذ, محمدمهدی ایرانی به ایفای نقش پرداخته اند!

دانلود این فیلم: سرچ در سایت کول دانلود