Menu

زمان لازم برای تمام ‌کردن Ghost of Tsushima چقدر است؟

به گزارش پردیس گیم، هفته‌ی گذشته استودیوی Sucker Punch توسط استریمی ۱۸ دقیقه‌ای، بخش‌های زیادی از گیم‌پلی و ویژگی‌های عنوان منحصر به پلی‌استیشن ۴ خود، Ghost of Tsushima، را فاش کرد.

در صحبت‌هایی که بین کارگردان خلاق این بازی، "نِیت فاکس"(Nate Fox) و نشریه‌ی برزیلیِ Voxel صورت گرفت، گفته شد که به دلیل حجم Ghost of Tsushima، این "دشوار" است که بگوییم این بازی دقیقاً چقدر زمان خواهد برد. زمانی که Sucker Punch Productions در حال تست کردن این عنوان بوده است، تسترهایی را داشته که در روز ۶ ساعت و ۳۰ دقیقه بر روی آن وقت گذاشته‌اند، اما بسیاری از آن‌ها داستان بازی را به اتمام نرسانده‌اند، چرا که مشغول و سرگرمِ دیدن و بررسی کردن چیزهای دیگر در جزیره‌ی Tsushima بوده‌اند. آقای "فاکس" همچنین، تأیید کرده است که Ghost of Tsushima بزرگ‌ترین عنوانی است که Sucker Punch تا به حال ساخته است.

سپس، این نشریه از "فاکس" پرسید که آیا برای پلیرهای Ghost of Tsushima ممکن خواهد بود که ۳۰ یا ۴۰ یا حتی بیشتر از ۵۰ ساعت وقت برای تکمیل کردن فعالیت‌های اختیاری این بازی سپری کنند یا خیر. "فاکس" هم تأیید کرد که این بازی می‌تواند این مقدار زمان را داشته باشد، اما زمان کمتری برای به پایان رساندن داستان بازی نیاز است. "فاکس" همچنین گفت که "شدیداً پیشنهاد می‌کند" که پلیرها فقط به داستان بازی نپردازند و هرچیز دیگری که Tsushima برای عرضه دارد را جستجو کنند.

هفته‌ی گذشته، طرفداران توانستند به بسیاری از فعالیت‌های اختیاری Ghost of Tsushima در گیم‌پلی آن نگاهی بیاندازند‌. این بازی منابعی برای جمع‌آوری، معابدی برای دیدن و لباس‌های جدیدی برای شخصیت اصلی، Jin، ارائه می‌کند. همچنین پلیرها خواهند توانست که حیواناتی مثل روباه‌ها و پرندگان را دنبال کنند تا Jin را به مناطقی مهم و چیزهایی جدید در جزیره، هدایت کنند. این بازی قابلیتِ Waypoint(علامت‌گذاری بر روی نقشه و دنبال کردن آن) را ندارد که یعنی پلیرها مجبور خواهند بود که به دنبال سر نخ‌ها و نشانه‌های محیطی مثل این‌ها بگردند تا بتوانند مسیر خود را پیدا کنند.

Ghost of Tsushima راه‌های زیادی را نیز برای خلاق بودن پلیرها ارائه می‌کند، چیزی که می‌تواند زمان صرف شده‌ در این بازی را افزایش دهد. به عنوان مثال، حالت تصویربرداری و حالتی به نام Samurai Cinema که باعث می‌شود این بازی مانند یک فیلم قدیمیِ سامورایی به نظر آید، تأیید شده‌اند.

اما چیزی که ممکن است غافل‌گیرکننده‌تر باشد این است که Sucker Punch Productions توانسته است حجم Ghost of Tsushima را بسیار کم نگه دارد. اگر این بازی همان مقدار زمانی را "فاکس" پیشنهاد کرد، عرضه کند، افراد بسیاری، از این که این بازی هارد درایو PS4 را پر نمی‌کند، شوکه خواهند شد.

بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۲۷ تیر برای PS4 منتشر خواهد شد.