Menu

تماشا کنید: تاریخ انتشار Maneater ساخته Tripwire Interactive مشخص شد

به گزارش پردیس‌گیم بازی Maneater عنوانی open-water و اکشن نقش‌آفرینی است که در آن شما به عنوان یک کوسه بازی خواهید کرد‌. این عنوان در ۲ خرداد برای PS4 و XBOX One و Epic Games Store و در ادامه سال برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

این بازی در رده‌بندی ESRB رتبه M، در رده‌بندی PEGI رتبه ۱۸ و رتبه ۱۶ را در رده‌بندی USK کسب کرده است.

این عنوان فرضیه‌ای منحصربه‌فرد و بی‌همتا را به ژانر اکشن نقش‌آفرینی آورده است. Tripwire Interactive به دنبال این است که بازی‌کنندگان را به یک ماجراجویی در بین آب‌های اکتشاف نشده در Maneater ببرد.

استودیوی Tripwire تایید کرد که این بازی از تکنولوژی Quixel Megascans برای جهان‌باز استفاده خواهد کرد. این تکنولوژی در فیلم‌های بسیاری مانند شیرشاه و Black Panther و در بازی‌هایی که جلوه‌های بصری فوق‌العاده ای داشته‌اند مانند A Plague's Tale Innocence و Destiny 2 و Call of Duty Black Ops 4 و Shadow of the Colossus Remake و همچنین Metro Exodus، استفاده شده است.

بازی Maneater به زودی در تاریخ ۲ خرداد با قیمت ۴۰ دلار منتشر خواهد شد. شما برای برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت رسمی Tripwire Interactive و همچنین برای پیش‌خرید به وبسایت رسمی بازی و همچنین فروشگاه‌های مربوطه مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را مشاهده کنید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه