Menu

تماشا کنید: فصل دوم سال پنجم Rainbow Six Siege با نام عملیات Steel Wave همراه با دو اپراتور جدید معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم در طی رویداد زنده و از راه دور، Ubisoft جزئیات کاملی از فصل دومِ سال پنجم Tom Clancy's Rainbow Six Siege منتشر کرد. عملیات Steel Wave شخصیت‌های اِیس (Ace) و مِلوسی (Melusi) را که به ترتیب یک مهاجم و مدافع از نروژ و آفریقای‌جنوبی به علاوه نقشه تغییریافته House و مقداری تغییر در گیم‌پلی را اضافه می‌کند.

اپراتورهای Ace و Melusi و نقشه دوباره کار شده House را کشف کنید . . .

مهاجم نروژی، اِیس، و مدافع اهل آفریقای‌جنوبی، مِلوسی، دو اپراتور جدیدی هستند که در عملیات Steel Wave حضور دارند. به عنوان بخشی از Home Guard نروژ، اِیس دارای یک شهرت قهرمانانه است. بعد از پذیرفته‌شدن در Forsvarets Spesialkommando در عملیات سازمان ملل در سومالی، اِیس زندگی کالی (Kali) را نجات می‌دهد. به دنبال آن پیشنهاد عضویت در NIGHTHAVEN نیز می‌رسد. اِیس مجهز به S.E.L.M.A است که یک وسیله پرتابی و چسبنده می‌باشد که به هر سطوح عمودی می‌چسبد و به آرامی تا سه پنل را یکی پس از دیگری نابود می‌کند. گجت S.E.L.M.A همچنین تقریبا به تمام گجت‌های دفاعی می‌چسبد و آن را انفجار آبی و بازویی خود نابود می‌کند.

اپراتورهای Ace و Melusi و نقشه دوباره کار شده House را کشف کنید . . .

مِلوسی برای عضویت در نیروهای دفاع ملی آفریقای‌جنوبی ثبت‌نام کرده است تا توانایی‌های خود را بهتر و بر روی تمرینات تکاوری زمینی خود سرمایه‌گذاری کند. بعد از یک حمله غافلگیرکننده که او را در آنجا زخمی رها کردند، او از عضویت در ارتش استعفا داد و به عنوان قلب نیروی ضربت و ضد تجاوز Inkaba شروع به تمرین‌دادن زنان محلی در مهارت‌های ردیابی، استراق سمع و نظارت کرد. مِلوسی به گجتی الکترونیک با نام Banshee مجهز شده است. این گجت یک تاثیر آرام بر روی هر مهاجمی که در دید مستقیم قرار دارد، می‌گذارد. گجت Banshee همچنین می‌تواند به عنوان گجت intel با تولید یک صدای قابل شناسایی در زمانی که یک مهاجمی که در برد آن وارد شده است، استفاده شود.

به علاوه این دو اپراتور جدید، بازی‌کنندگان قادر خواهند بود نقشه دوباره طراحی شده House را تجربه کنند، که به تازگی بر روی آن کار شده است. صاحب آن به عضو جدید خانواده خوشامد می‌گوید، و تغییرات قابل توجهی شامل گسترش محیط زیرزمین، زیرشیروانی و برج افسری را شامل می‌شود.

بروزرسانی بازی شامل اضافات زیر نیز می‌باشد:

Unified MMR*

Amaru Buff*

Proximity Alarm*

Addition of Echo Elite Set*

سرور آزمایشی عملیات Steel Wave امروز شروع به کار خواهد کرد. این سرور آزمایشی یک نسخه جایگزین شده از Tom Clancy's Rainbow Six Siege است که به بازی‌کنندگان اجازه می‌دهد، ویژگی‌های گیم‌پلی جدید را قبل از اینکه راه خود را به بازی اصلی باز کند، آزمایش کنند. طبق گفته Ubisoft از آنجایی که این یک محیط آزمایشی است، تجربه یک گیم‌پلی پایدار بر روی سرور آزمایشی ضمانت نمی‌شود. Ubisoft از بازی‌کنندگان دعوت کرده است که تا مشکلاتی را که در سرور آزمایشی با آن روبرو شده‌اند را در پلتفورم R6 Fix ثبت کنند. سرور آزمایشی مخصوص PCهای با سیستم ویندوز می‌باشد.

در ادامه می‌تواند تریلر این بروزرسانی را مشاهده کنید:

دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه