Menu

جزئیات و تاریخ برگزاری مراسم Gamescom 2020 اعلام شد

به گزارش پردیس‌گیم مسئولان مراسم Gamescom 2020 به علت پاندمی کرونا مجبور به لغو مراسم به صورت حضوری و فیزیکی شدند، اما تمام نمایش‌ها لغو نشده‌اند. برگزارکنندگان این مراسم، امروز جزئیات کاملی را در مورد برگزاری رویداد دیجیتالی ارائه دادند.

Gamescom 2020 حالا متشکل از چندین رویداد است، که شامل افتتاحیه زنده (Opening Night Live)، بازی‌های مستقل فوق العاده (Awesome Indies)، نمایش روزانه (Daily Show) و بهترین‌های نمایش (Best of Show) می‌باشد. کنفرانس دیجیتالی Devcom نیز برنامه‌ریزی شده است، که سازندگان و سایر تاجران را هدف قرار داده است.

در زیر جزئیات برنامه‌های مختلف Gamescom 2020 آورده شده است:

Gamescom Now

این برنامه که با موفقیت برای اولین بار در سال پیش برگزار شد، امسال به طرز شگفت‌انگیزی گسترده شده است. این اولین منبع از تمام برترین‌های دنیا، اخبار، بازی‌ها و رویدادها است. تمام نمایش‌های Gamescom مانند Gamescom: Opening Night Live را هم می‌توان در اینجا دید. طیف گوناگونی از دنیای بازی را در حیطه‌های مختلف مثل تولیدکننده‌های محتوا، بازی‌های الکترونیک، cosplay، بازی‌های مستقل و کالاهای مربوطه ببینید. برای Gamescom Now هیچ نیازی به خرید بلیط نیست چرا که هدف این رویداد دردسترس بودن برای همه ی طرفداران است تا شانسی برای تجربه Gamescom داشته باشند.

Opening Night Live و Awesome Indies و Daily Show و Best of Show

رویداد Gamescom: Opening Night Live با اجرای جف کیلی (Geoff Keighley) در تاریخ ۶ شهریور شروع خواهد شد.

به علاوه سایر فرمت‌ها امسال برای اولین بار اجرا خواهند شد مانند Gamescom: Awesome Indies. در این نمایش غافلگیرکننده شما اخبار و معرفی‌های مهمی را در مورد عنوان‌های مستقل مورد انتظار خواهید شنید.

همچنین رویداد جدید Gamescom: Daily Show که در این رویداد در مورد قسمت‌های مهم نمایش‌ها با قالب مخصوص به خود صحبت و توضیح داده خواهد شد و همچنین نمایش و تبلیغات شرکت‌های بازی و شرکا به صورت روزانه نیز نشان داده می‌شود. در استودیوی Gamescom، با سازندگان برتر مصاحبه خواهد شد و در مورد آخرین ساخته‌ها اطلاعاتی برای طرفداران جمع‌آوری خواهد شد.

مراسم Gamescom امسال در تاریخ ۹ شهریور، با برگزاری رویداد Gamescom: Best of Show به پایان می‌رسد. در این رویداد خلاصه‌ای از قسمت‌های مهم Gamescom امسال نمایش و برترین‌های این مراسم معرفی خواهد شد.

کنفرانس دیجیتالی Devcom 2020

کنفرانس دیجیتالی امسال Devcom که از تاریخ ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور برگزار خواهد شد، دو سوم آن در مورد برنامه‌های گسترده آماده شده برای تاجران است که شامل صحبت‌های زیاد و برنامه‌های تجارت زیادی می‌باشد. در آینده، Devcom همچنین برنامه‌های متفاوتی از گفتگوها، نمایش‌ها یا کلاس‌های پیشرفته‌ای برای سازندگان بازی در هر سال برگزار خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در وبسایت کنفرانس می‌توانید پیدا کنید.

در اعلامیه امروز، به این موضوع اشاره شد که جزئیات بیشتری در مورد هر کدام از رویدادهای Gamescom 2020 در هفته‌های آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد.