Menu

CD Projekt Red: “شاید داستان Ciri چیزی باشد که در آینده به آن بازخواهیم گشت”

به گزارش پردیس گیم، در طی یک گفت‌وگوی پرسش و پاسخ با نویسنده‌ی اصلی بازی Witcher، "یکوب ساملک"(Jakub Szamałek)، درباره‌ی آینده‌ی سری The Witcher و شخصیت اصلی احتمالی آن در آینده، "سیری"(Ciri) ، صحبت شد.

در این گفت‌وگو پرسیده شد: -"آیا تا به حال به ادامه‌ی سری The Witcher با Ciri به عنوان شخصیت اصلی فکر کرده‌اید؟"

او به طور آزاردهنده‌ای پاسخ داد: "سؤال جالبی است، آیا شما دوست دارید بازی‌ای را با Ciri به عنوان شخصیت رهبر تجربه کنید؟"

در بخش‌های دیگر این گفت‌و‌گو، آقای "ساملک" درباره‌ی بزرگ‌ترین پشیمانی‌اش درباره‌ی The Witcher 3: Wild Hunt صحبت کرد: "من از این که نتوانستیم گذشته‌ی Ciri را کمی بیشتر بگردیم، پشیمانم. او شخصیتی بسیار غنی و پیچیده‌ است."

او ادامه داد: "به علت دلایل آشکاری، خب او تقریباً در دو سوم بازی[Witcher 3] حضور ندارد. او به اندازه‌‌ای که ما نویسنده‌ها دوست داشتیم، زمان حضور نداشت. اما خب، شاید این چیزی باشد که ما در آینده، شانس بازگشت به آن را داشته باشیم."


شاید یک عنوان دیگر از The Witcher، این بار با هدایت Ciri بد نباشد. در چنین بازی‌ای، شما می‌توانید به عنوان Ciri، بین جهان‌های مختلف سفر کنید، می‌توانید ابعاد عجیب و شگفت‌انگیزی را کاوش کنید و شاید دیوانه‌ی داستان بازی شوید. شاید هم بتوانید با زمان بازی کنید و به جز آینده‌ی Ciri، کمی از گذشته‌ی او را نیز فاش کنید.

شاید هم به جای دنباله‌ای بر داستان سری The Witcher، عنوانی با خط زمانی قبل از آن، بهتر باشد؛ چرا که موقعیت Ciri در این جهان، بسته به انتخاب‌ها و گزینش‌های شما در طول The Witcher 3، بسیار متفاوت است.

شما دوست دارید چه چیزی در بازی یا بازی‌های دیگر The Witcher ببینید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.