Menu

نقشه Assassin’s Creed Valhalla بزرگ‌تر از Odyssey خواهد بود

طبق گفته جولیان لافیریر، تهیه کننده بازی Assassin's Creed Valhalla، نقشه این عنوان احتمالا از Odyssey بزرگ‌تر خواهد بود.

در اوایل ماه جاری ما گزارش دادیم که Valhalla به دلیل انتقادات از نسخه‌های قبلی، نقشه‌ای به بزرگی نسخه‌های اخیر نخواهد داشت. بسیاری از اندازه بزرگ نقشه Odyssey انتقاد کردند و قرار بود Valhalla بزرگ‌ترین بازی این سری نباشد. مالک تافها، مدیر روابط عمومی Ubisoft در خاورمیانه، این موضوع را در توئیتر تایید کرده بود اما حالا توئیت او حذف شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، جهان Assassin's Creed Valhalla از نظر وسعت به نوعی بزرگ‌تر از Odyssey خواهد بود. Julien Chièze، خبرنگار فرانسوی، در مصاحبه‌ای با لافیریر گفت: "اندازه نقشه بازی در مقایسه با Odyssey و Origins که دو نسخه آخر سری بودند، اولین چیزی است که توجه بازیکن را جلب می‌کند. آیا Valhalla مشابه آن‌هاست؟ بزرگ‌تر است یا اصلا قابل مقایسه با آن‌هاست؟"

لافیریر در پاسخ گفت: "باید بگویم از نظر وسعت مقداری از Odyssey بزرگ‌تر است. من در حال حاضر رقم دقیقی ندارم اما نه تنها کل کشور انگلیس، بلکه بخش زیادی از نروژ را هم در بازی گنجانده‌ایم. جهان‌های مرموز دیگری هم هستند که فعلا نمی‌توانم درباره آن‌ها صحبت کنم اما به وسعت نقشه افزودند. Valhalla بازی کوچکی نیست و عنوان جاه‌طلبانه‌ای است که ساعت‌ها گیم‌پلی به بازیکن ارائه می‌دهد."

نظر شما در این رابطه چیست؟ دنیایی بزرگ‌تر از Odyssey؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.