Menu

مبارزات Ghost of Tsushima بسیار خونین و دشوار خواهند بود

به گزارش پردیس‌گیم، هفته‌ی پیش بود که تریلری 18 دقیقه‌ای از عنوان به شدت مورد انتظار Ghost of Tsushima منتشر شد و تقریبا به تمامی اجزای بازی پرداخت. این تریلر با نمایش جهانی زیبا و شگفت انگیز، مخفی کاریِ تماشایی، موسیقی متنی دل انگیز و نحوه‌ی روایتِ منحصر بفرد در داستان، موفق به ایجاد هایپی بسیار شدید در میان هواداران شد. اما یکی ار عناصری که حتی انتقادات شدیدی نیز به سمت بازی رهنمون کرد، مبارزات آن بود.

با این‌که Sucker Punch صحبت‌های زیادی درمورد مبارزات نداشته و اطلاعات دقیقی از آن منتشر نکرده است، اما عده‌ای از کاربران باعث شدند که Nate Fox، کارگردانِ Ghost of Tsushima در پادکستی که درمورد بازی جریان داشت، صحبت‌هایی درمورد سیستم و مکانیزم مبارزات بازی داشته باشد.
با توجه به سخنان فاکس، مبارزات بازی بسیار دشوار و درگیرکننده خواهند بود. فاکس معتقد است که مبارزاتِ Ghost of Tsushima ترکیبی از "خون، گل و لای و فولاد" است و امکان این که در مبارزات به سرعت کشته شوید نیز وجود دارد. فاکس همچنین اضافه کرد:

"ما می‌]واهیم مبارزات به شدت چالش برانگیز و دشوار باشند. اگر تاکنون فیلمی سامورایی دیده باشید می‌دانید که آنها با یک ضربه همدیگر را از پا درمی‌آورند، به همین دلیل مبارزاتِ بازی از بسیاری از عناوین دیگر متفاوت خواهد بود زیرا شما خیلی سریع می‌توانید بمیرید، و دشمنان‌تان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. رسیدن به این درجه کار سختی بود و ما نیز هم‌آکنون از نتیجه‌ی بدست آمده بسیار خوشحال هستیم و احتمال می‌دهیم که در هنگام عمل هواداران نیز از این بابت راضی باشند."

Ghost of Tsushima در تاریخ 27 تیرماه به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و به 50 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهد داشت.