Menu

GTA V در فروشگاه Epic Games دچار مشکلاتی شد

به گزارش پردیس گیم، هفته‌ی گذشته Epic Games، با رایگان کردن عنوان بسیار محبوب و پرطرفدار Grand Theft Auto V در فروشگاهش، همه را شگفت‌زده کرد.

این امر، به هجومی بزرگ توسط افرادی که قصد دریافت این بازی را داشتند، منجر شد که باعث خرابی موقت Epic Games شد. زمانی که این فروشگاه دوباره به راه شد، همه‌چیز خوب پیش می‌رفت تا این که مشکلات جدیدی پدیدار شدند، به طوری که پلیرها توانایی اجرای این بازی را هم نداشتند.

هزاران کاربر گزارش داده‌اند که امکان اجرای بازی از طریق لانچر Epic Games را ندارند و اروری درباره‌ی این که این بازی توانایی تصدیق کردن با فروشگاه Epic Games را ندارد. به نظر می‌آید که این عنوان بر روی سرویس‌های دیگری به درستی کار می‌کند. همچنین پلیرهای کنسول بر روی PS4 و Xbox One نیز دچار مشکلی نشدند. با در نظر گرفتن این موارد، احتمالاً این مشکل مختص فروشگاه و لانچر Epic Games و نه Rockestar Games می‌باشد. با این وجود اطلاعات دقیق‌تری نیاز است.

این هم ممکن است که تعداد بسیار زیاد افرادی که GTA 5 را به صورت رایگان از فروشگاه Epic Games دریافت کردند و در حال حاضر در حال انجام این بازی هستند، نقشی در این مشکلات فنی داشته باشند، اما این هم فقط گمانی بیش نیست.