Menu

تماشا کنید: نخستین نگاه به تمدن مایا در Civilization VI به رهبری Lady Six Sky

به گزارش پردیس‌گیم، روز دوشنبه بود که سازندگان بازی اعلام کردند، سیزن پس و Frontier Pass جدید Civilization VI، نه رهبر جدید، و شش حالت قابل بازی دیگر به این عنوان می‌افزایند. این محتواهای مختلف تا مارس ۲۰۲۱ منتشر خواهند شد و نخستین بسته‌ی گسترش دهنده که تا ۴ روز دیگر یعنی ۲۱ می دردسترس قرار می‌گیرد، دو تمدن مایا و گرن کولومبیا را به بازی می‌افزاید. کاربران تمامی پلتفرم‌ها از قبیل رایانه‌های شخصی، مک، لینوکس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ می‌توانند به این افزونه دسترسی داشته باشند.

امروز جزئیاتی درمورد رهبر تمدن مایا، Lady Six Sky در اختیار کاربران قرار داده شده است که برخی از کلیدی‌ترین آنها به شرح زیر می‌باشند:

Lady Six Sky به جای اعتماد و بهره بردن از منابع آب که رسمی سنتی درمیان ملت این قوم بوده است، به کشاورزی و کاشت گیاهان مختلف بها می‌دهد تا از این طریق به موفقیت برسد.

مایاها در سکنی گزینی و انتخاب مکان برای برپا ساختن شهر نیز با دیگر اقوام تفاوت دارند. آنها کشاورزی و منابع طبیعی را به نزدیک بودن به آب ترجیح می‌دهند. Lady Six Sky برای محافظت از مردم خود شهرهایی نزدیک به یکدیگر بنا می‌کند و با کمک گرفتن از نیروی Hul'che به هدف خود می‌رسد. با توجه به اینکه قوم مایا از کشاورزی و کاشت گیاهان استفاده‌ی زیادی می‌برد، شما می‌توانید در حوزه‌ی علم و فناوری با دیگر تمدن‌ها رقابت نزدیکی داشته باشید و حتی در صنعت موشک سازی و سفر به فضا از آنها جلو بزنید.

شما می‌توانید تریلر معرفی Lady Six Sky، رهبر قوم مایا در Civilization VI را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه