Menu

تماشا کنید: بازی مترویدوانیای Greak: Memories of Azur معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، بازی Greak: Memories of Azur جدیدترین محصول Navegante می‌باشد که به بازیکنان اجازه‌ی کنترل چند خواهر و برادرِ جادویی را می‌دهد.

Team17 و Navegante اعلام کردند که برای ساخت عنوانی جدید با همکاری Bromio به توافق رسیده‌اند، عنوانی که نخستین بازی‌ای خواهد بود که این کمپانی مستقر در آمریکای لاتین آن را برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی منتشر می‌کند. Greak: Memories of Azur با گرافیک دو بعدی است که تماما با مهارت دست به تصویر درآمده و داستان سه خواهر و برادر به نام‌های Greak, Adara و Raydal را روایت می‌کند. داستانی که در کنار محافظت از سرزمین مادری آنها، پر از دشمنان قدرتمند، معماهای پیچیده و دیگر ماجراجویی‌های متنوع است.

تماشا کنید: بازی مترویدوانیای Greak: Memories of Azur معرفی شد

بازیکنان باید در سرزمین Azur پیشروی کنند و همزمان با ارتقای قدرت‌ها و مهارت‌ةای خود، محیط‌های بسیاری را اکتشاف نمایند. این محیط‌ها و مهرات‌ها، شامل توانایی Greak در عبور از گذرگاه‌های باریک و کوچک، جادوی Adara برای حملات سحرآمیز و شناور ساختن اشیاء و قدرت فیزیکی Raydel می‌شود که برای مبارزات نزدیک و تن به تن مورد استفاده نیز هست.

تماشا کنید: بازی مترویدوانیای Greak: Memories of Azur معرفی شد

موسسان Navegante، یعنی Rodrigo Fernandez و Gustavo Alcala در صحبت‌هایی خاطر نشان کردند:

"Greak: Memories of Azur حاصل عشق تمامی کسانی است که در Navagante و Bromio درحال کار بر روی بازی هستند، ما می‌خواهیم تجربه‌ای هنری برای بازیکنان فراهم کنیم که آن‌ها را از حدود و انتظاراتشان بالاتر ببرد. همکاری با Team17 که سابقه‌ی بسیار درخشانی در تولید و انتشار بازی‌های مستقل دارند برای ما فرصتی عالی است، از این جهت امیدواریم که با Greak: Memories of Azur به هدف خود برسیم."

شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه