Menu

اطلاعاتی از بازی جدید استودیوی DICE LA منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از VG247 اخیرا در مصاحبه‌ای با آقای وینس زمپلا (Vince Zampella) با وبسایت IGN اطلاعات جدیدی از بازی جدید استودیوی DICE LA منتشر شد.

آقای وینس زمپلا تایید کرد که بازی جدید استودیوی DICE LA احتمالاََ در سبک تیراندازی (اصطلاح انگلیسی: Shooter) خواهد بود و همچنین احتمالاََ با موتور گرافیکی شرکت EA یعنی Frostbite ساخته خواهد شد.

در مصاحبه‌ی اخیر آقای وینس زمپلا با وبسایت IGN ایشان پس از صحبت درباره‌ی سال برجسته‌ای که استودیوی Respawn با عرضه‌ی عناوینی نظیر بازی در سبک بتل رویال محبوب یعنی Apex Legends و نسخه‌ای جدید از سری بازی‌های Star Wars یعنی بازی Star Wars: Jedi Fallen Order داشتند به صحبت درباره‌ی بازی جدید استودیوی DICE LA پرداخت؛ در حین مصاحبه با وبسایت IGN آقای وینس زمپلا تایید کرد که استودیوی DICE LA با استودیوی Respawn ادغام نخواهد شد و به جای این سبک خود را حفظ می‌کنند، آقای وینس زمپلا همچنین فرض می‌کند که بازی بعدی آنها احتمالاََ در سبک تیراندازی خواهد بود که با موتور گرافیکی شرکت EA یعنی Frostbite ساخته خواهد شد.

آقای وینس زمپلا در مصاحبه با وبسایت IGN گفت:

"اون تیم (تیم استودیوی DICE LA) یک تیم (سازنده‌ی بازی در سبک) تیراندازی است؛ این احتمال وجود دارد که بازی بعدی آنها در همین سبک باشد."

آقای وینس زمپلا گفت که با وجود این که اکنون و در همین لحظه تعدادی ایده‌ی خوب در درون سر اعضای استودیوی DICE LA وجود دارد این نکته را خاطر نشان کرد که هنوز چیزی به طور قطعی پایه گذاری نشده است، هر چند که از آنجایی که اعضای تیم استودیوی DICE LA تشکیل شده از "استعدادهای سبک تیراندازی" است به نظر می‌رسد که آنها احتمالاََ همین سبک را دنبال کرده و عنوان جدیدی در همین سبک (سبک تیراندازی) بسازند، حداقل اگر (آقای وینس زمپلا) قرار باشد حدس بزند این احتمال را می‌دهد.

آقای وینس زمپلا همچنین به این نکته اشاره کرد که تیم استودیوی DICE LA یک تیم Frostbiteای است (اشاره به این که از آنجایی که استودیوی DICE LA همچنان زیر مجموعه‌ی شرکت EA است پس به موتور گرافیکی شرکت EA یعنی Frostbite نیز دسترسی دارند)؛ آقای وینس زمپلا در مصاحبه با وبسایت IGN گفت: "شما لازم است تا یک موتور گرافیکی درست و مناسب را برای ساختن بازی‌ای که می‌خواهید بسازید انتخاب کنید؛ به احتمال زیاد (موتور گرافیکی‌ای که استودیوی DICE LA قصد ساختن بازی‌شان با آن را دارند) Frostbite خواهد بود چرا که این چیزی است که آنها (تیم استودیوی DICE LA) با آن آشنا هستند و چیزی است که آنها میدانند (درباره‌ی آن اطلاعات دارند)، اما اگر ما (توسعه دهندگان و بازیسازان) تصمیم بگیریم که چیزی را بر روی موتور گرافیکی دیگری بسازیم و این گونه آن چیز (بازی) منطقی شده و با عقل جور در میاید این نیز یک حق انتخاب (برای ما) است."