Menu

گزارش: Microsoft در رویداد بعدی تمام گزینه‌های خود را برملا می‌کند

طبق گفته اینسایدر مهشور و معتبر Shinobi، انتظار می‌رود Microsoft در رویداد ماه جولای از تمام گزینه‌های خود رونمایی کند. در اوایل ماه جاری آن‌ها از بازی‌های Third-Party زیادی برای کنسول Xbox Series X رونمایی کردند که شامل Assassin's Creed Valhalla ،The Medium ،Dirt 5 و Yakuza: Like a Dragon می‌شد.

با این وجود که آن‌ها اعلام کردند بیش از 140 ناشر و استودیوی مستقل برای Xbox Series X بازی‌ می‌سازند، طرفداران در نهایت از نمایش اخیر Microsoft ناامید شدند. بعد از انتقادات هم آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی Xbox، در توئیتر گفت آن‌ها انتظارات اشتباه و نابه‌جایی از رویداد قبلی خود ایجاد کردند.

با این حال، به‌نظر می‌رسد رویداد Microsoft در ماه جولای متفاوت خواهد بود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، شینوبی می‌گوید فیل اسپنسر و تیم او تمام گزینه‌ها را روی میز می‌گذارند:

"من دوست ندارم مثلا امتیاز خود به آن رویداد را از 10 اعلام کنم چون جولای فرا می‌رسد و ممکن است آن رونماییِ به‌خصوصی که یک شخص انتظارش را داشت انجام نشود و احساس ناامیدی به او دست دهد. اوضاع هم احتمال دارد از الان تا دو ماه دیگر تغییر کند."

علاوه بر بازی‌های فرست‌پارتی استودیوهای Xbox، تعداد زیادی از عناوین Third-Party هم نشان داده خواهند شد:

"برنامه آن‌ها همواره این بوده که تمام گزینه‌های روی میز را برملا کنند و انفجار بزرگی را داشته باشیم. باید برای چیزهای زیادی هیجان‌زده بود. قطعا رونمایی‌هایی از بازی‌های بزرگ استودیوهای Xbox می‌شود و عناوین Third-Party دیگری هم نمایش خواهند داشت (البته لزوما انحصاری نیستند). احتمال تغییر برنامه‌ها به‌خاطر ویروس کووید-19 تا 2 ماه آینده وجود دارد اما می‌توان گفت که برنامه همین است. من شخصا برای نمایش آن‌ها واقعا هیجان‌زده هستم."

همچنین استودیوی 343 Industries هم تایید کرد بازی Halo: Infinite در رویداد ماه جولای نمایش خواهد داشت. این استودیو وبلاگ رسمی Halo Waypoint نوشت:

"شاید زمزمه‌هایی از این خبر را شنیده باشید اما ما اکنون به‌طور رسمی تایید می‌کنیم که Halo: Infinite یکی از بازی‌های فرست‌پارتی زیاد دیگری خواهد بود که در برنامه Xbox 20/20 ماه جولای نمایش داده می‌شود."

این استودیو تایید نکرد که باید منتظر گیم‌پلی باشیم یا نه اما با توجه به انتقاداتی که اخیرا از Microsoft شده، احتمال زیاد آن‌‌ها برای جلب رضایت دوباره طرفداران در کمترین حالت بخش کوچکی از گیم‌پلی را نشان می‌دهند.

Microsoft هنوز تاریخ انتشار دقیق کنسول Xbox Series X را مشخص نکرده اما می‌دانیم که در فصل تعطیلات سال 2020 منتشر خواهد شد.