Menu

فیل اسپنسر به تحسین از موتور بازی‌سازی Unreal 5 می‌پردازد

به‌نظر می‌رسد Epic Games با رونمایی از Unreal Engine 5 تحسین بسیاری را برآن داشته است. در این صنعت از موتور Unreal بیشترین استفاده توسط سازندگان انجام می‌شود و ظاهرا اکنون همه محو Unreal Engine 5 هستند. حتی با این وجود که دموی فنی Unreal Engine 5 به‌صورت Real-Time در PS5 اجرا شده بود، فیل اسپنسر هم که رئیس بخش Xbox در Microsoft است تصمیم به تحسین از عملکرد این موتور گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، فیل اسپنسر در صفحه توئیتر خود با انتشار پیامی به تحسین از Epic Games بابت این موتور بازی‌سازی پرداخت و گفت بسیاری از استودیوهای Xbox منتظر کار با Unreal Engine 5 هستند و هم اکنون به ساخت بازی با موتورهای قبلی Unreal می‌پردازند؛ مثل Ninja Theory:

"تیم Epic کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. بسیاری از استودیوهای ما مثل تیم Ninja Theory برای Hellblade II در حال استفاده از Unreal هستند و هیجان‌زده‌اند تا به نوآوری‌های Unreal Engine 5 با استفاده از Xbox Series X زندگی ببخشند."

دموی فنی Unreal Engine 5 به‌صورت Real-Time در PlayStation 5 اجرا شده بود اما تمام پلتفرم‌های این نسل و نسل بعدی از آن پشتیبانی خواهند کرد که شامل Xbox One و Xbox Series X و همچنین PC که Microsoft اخیرا سرمایه‌گذاری زیادی روی آن کرده، می‌شود. موتور Unreal 5 در سال 2021 در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت.