Menu

آمار و اطلاعاتی از فروش بازی Nioh 2 و گسترش‌دهنده‌های آن منتشر شد

استودیوی Team Ninja اعلام کرد Nioh 2 به مرحله جدیدی رسیده و به‌روزرسان رایگان جدیدی برای تمام بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Hardcoregamer، بازی Nioh 2 به موفقیت عظیمی دست یافته است. سازندگان در توئیتر اعلام کردند بیش از یک میلیون نسخه از Nioh 2 در 2 ماه اول انتشار فروش رفته است. در مقایسه، فروش نسخه اول Nioh در کل عمر خود 3 میلیون نسخه بود.

سازندگان برای جشن گرفتن این مورد، به‌روزرسانی رایگان برای تمام بازیکنان در دسترس قرار دادند که ویژگی‌ها و محتویات جدیدی به بازی اضافه می‌کند. این‌ها شامل Photo Mode می‌شود که به بازیکنان اختیار زیادی در کنترل صحنه‌ها می‌دهد. همچنین 9 ماموریت جدید (فرعی و Twilight) در دسترس قرار گرفته است.

علاوه بر این، Team Ninja می‌خواهد 3 گسترش‌دهنده بزرگ را طی چند ماه آینده منتشر کند. این محتویات شامل خط داستانی جدید، Yokai جدید، باس‌های جدید، Guardian Spiritهای جدید، مهارت‌های جدید و موارد زیاد دیگری می‌شود. اولین گسترش‌دهنده به‌نام The Tengu’s Disciple در 30 جولای (9 مرداد) منتشر خواهد شد.

The Tengu’s Disciple بازیکنان را به جنگ بزرگ Yashima می‌برد که اواخر دوره Heian است. شما سوت مرموزی به‌نام Sohayamaru را پیدا می‌کنید که طبق افسانه‌ها، قهرمانانی که با حمل آن به جنگ بروند، صلح را به Yashima بر می‌گردانند.

بازی Nioh 2 هم‌اکنون برای کنسول PS4 در دسترس قرار دارد.