Menu

سازنده‌ی Scorn: “بیشترین تفاوت در مقایسه با نسل فعلی کنسول‌ها، از‌ پردازنده‌های جدید نشأت می‌گیرد”

به گزارش پردیس گیم، "یوبومیر پکلار"(Ljubomir Peklar)، کارگردان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مراسم Inside Xbox اخیر، Scorn، تأیید کرد که Microsoft در زمان ساخت انتظارات برای این معرفی، مشکلات پیام‌رسانی داشته است؛ چیزی که خود Microsoft هم قبول کرد.

"پکلار" گفت: "Microsoft مشکلات اطلاع‌رسانی داشته است. مردم انتظار بازی‌های AAA(بازی‌هایی که توسط شرکت‌های بزرگ و به‌نام و با بودجه بسیار زیاد ساخته می‌شوند) را داشتند تا جلوه‌های تصویری نسل بعد را به رخ بکشند، و مهم‌تر از آن، گیم‌پلی‌هایشان را به نمایش بگذارند."

او ادامه داد: "ما نمی‌خواستیم Scorn را به کنسول‌های نسل فعلی بیاوریم، چون می‌خواهیم بازی ما در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود. این امر بدون فداکاری‌های بزرگ، تقریباً ناممکن است. نسل بعد درباره‌ی پاسخ سریع، نرم و روان بودن و بسیار کمتر تلف شدن زمان است. مشکل این ویژگی‌ها این است که به سادگی در ویدئو‌ها و اسکرین‌شات‌ها به چشم نمی‌آیند."

با وجود تمرکز فراوان بر روی Xbox Series X و PlayStation 5 و جابه‌جایی آن‌ها از هارد درایوهای مکانیکی به درایوهای SSD، "پکلار" باور دارد که بزرگ‌ترین تغییر بین این نسل و نسل بعد، مربوط به قدرت خالصِ حاصل شده توسط CPU در قلب XSX، می‌باشد.

"پکلار" توضیح داد: "همه در حال فریاد زدن نام SSD به عنوان قابلیت بزرگ بعدی هستند، و بله SSDها کمک زیادی به موارد بارگذاری و جابه‌جایی خواهند کرد، اما بزرگ‌ترنی مقصری که در حال ایجاد مشکلاتی در نسل فعلی است، CPUها هستند. این چیزی است که بزرگ‌ترین تفاوت در مقایسه با نسل فعلی از آن می‌آید."