Menu

پرداخت‌های درون برنامه‌ای Fortnite در موبایل به تنهایی یک میلیارد دلار درآمدزا بودند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، پرداخت‌های درون برنامه‌ای Fortnite در موبایل به تنهایی یک میلیارد دلار درآمدزا بودند که رقمی فوق‌العاده برای Epic Games محسوب می‌شود.

طبق گزارش Sensor Tower نسخه‌های موبایل Fortnite یک میلیارد دلار درآمد از پرداخت‌های درون برنامه‌ای کسب کردند. این آمار از نسخه‌های IOS و اندروید به‌دست آمده و Sensor Tower گفت بعد از قرنطینه کشورهای مختلف به دلیل شیوع ویروس کرونا، یک میلیارد دلار درآمد از این بخش کسب شده است. همچنین رویداد اخیر Fortnite با حضور ترویس اسکات و آمدن این عنوان به Google Store به افزایش درآمد این بازی کمک کرد (پیش از این بازی فقط از طریق نصب فایل‌ها روی اندروید قابل دریافت بود).

نسخه‌های موبایل Fortnite در ماه آپریل هم درآمد 44.3 میلیون دلاری را ثبت کردند که بهترین آمار از ماه فوریه محسوب می‌شود. در ماه مارس هم 23.3 میلیون درآمد حاصل شد. 632.2 میلیون دلار از این یک میلیارد هم از ایالات متحده بوده که بیشترین آمار را دارد. رتبه‌های برتر بعدی هم بریتانیا و سوئیس هستند که به ترتیب 38.2 میلیون و 36.3 میلیون دلار از درآمد نسخه‌های موبایل Fortnite را تشکیل دادند.

این بازی محبوب بتل رویال در آپریل 2018 برای IOS در دسترس قرار گرفت و مدتی بعد هم در اندروید قابل اجرا بود اما نمی‌شد آن را از فروشگاه رسمی اندروید دریافت کرد البته از ماه گذشته به‌طور رسمی در دسترس است. عرضه این عنوان برای IOS خیلی زود باعث ثبت آمار بیش از 100 میلیون دانلود شد و به‌نظر می‌رسید این بازی در IOS به تنهایی روزانه 2 میلیون دلار برای Epic Games درآمد کسب می‌کند.

App Store در IOS بازار اصلی Fortnite بود اما مدت کوتاهی است که Fortnite به‌طور رسمی از طریق Google Store در اندروید هم قابل دسترسی است و 937.000 دلار هم از آن به‌دست آمده است.

در این گزارش آمار PC و کنسول‌ها حساب نشده و احتمالا با احتساب آن‌ها رقم بسیار عجیبی به‌دست آید. Fortnite همچنین برای کنسول‌های نسل بعدی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.