Menu

Harvest Moon: One World امسال برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود

به گزارش پردیس‌گیم، Natsume Inc اعلام کرد که با همکاری Rising Star Games آخرین بازی خود یعنی Harvest Moon: One World برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

کشاورزهای تازه کارِ Harvest Moon: One World در دنیایی مملو از چهره‌های جدید و قدیمی، باید مزرعه‌ی خود را گسترش دهند و در عین حال با ماجراجویی‌ها و چالش‌های مختلفی هم روبرو شوند. بازیِ جدید با موتور و گرافیکی کاملا جدید در حال توسعه می‌باشد. Hiro Maekaww، رئیس و مدیر ارشد Natsume در صحبت‌هایی خاطر نشان کرد:

"Harvewt Moon: One World تجربه‌ای نوین درمیان بازی‌های Harvest Moon خواهد بود که هم هواداران سابق و هم طرفداران تازه‌ی این مجموعه از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. Harvest Moon در طول دهه‌ها پیشرفت بسیاری کرده و رو به تکامل بوده است، اما همیشه همان جو و اتمسفرِ دوستانه و سرگرم‌کننده‌ی خود را حفظ کرده است. حال گرافیک و موتور جدید توانسته‌اند این بازی را برای تجربه در سال 2020 نیز فراهم کنند. از این‌که در ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری از بازی در اختیار شما قرار دهیم بسیار هیجان زده هستیم!"

Harvest Moon: One World امسال برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود

می‌توانید دنیایی بدون توت فرنگی، گوجه فرنگی یا حتی کاهو را تصور کنید؟! در آخرین بازی از سری Harves Moon بازیکنان با این مشکلات روبرو می‌شوند و باید برای حل این مسائل به ماجراجویی خود بپردازند. از باغ‌های زیبا و سرسبز تا کوهستان‌های پوشیده شده در برف، همه و همه برای شما آماده شده‌اند تا تجربه‌ای لذت بخش از Harvest Moon: One World داشته باشید.

Brjann Sigurgeirsson، از جانب Thunderful Publishing و Rising Star Games چنین می‌گوید:

"نزدیک به دو دهه است که Rising Star Games با Natsume درحال همکاری است. Harvest Moon اولین سری بازی‌ای است که سبک کشاورزی را شروع کرد و در طول سالیان دراز با ایده‌های جدید و نوآورانه همیشه در حال جذب بازیکنان جدید بوده است. با حمایت همه جانبه‌ی نینتندوی اروپا امید داریم که بازی پس از عرضه در این منطقه، برای کشورهای خارج از اروپا نیز منتشر شود."