Menu

بازی ویدیویی The Smurfs در دست ساخت است!

به گزارش پردیس‌گیم، Microids، ناشر فرانسوی و کمپانی IMPS امروز اعلام کردند که برای ساخت بازی ویدیویی اقتباس شده از The Smurfs با یکدیگر به توافق رسیده‌اند. این عنوان سه بعدی و اکشن ادونچر که از کمیک‌های Peyo الهام گرفته و توسط OSome Studio درحال ساخت است، داستانی نو و جدید روایت خواهد کرد.

بازیکنان می‌توانند چه به تنهایی و چه همراه با دوستانِ خود به ماجراجویی با محبوب‌ترین کاراکتر‌های این آی پی بپردازند. سازندگان برای پایبند ماندن به اصلی‌ترین ارکانِ The Smurfs، بازیکنان می‌توانند انتظار حجم زیادی از شوخی و خنده، دوستی و رفاقت و البته اکشن و سرگرمی بسیار داشته باشند.

60 سال پیش بود که The Smurfs پا به میدان گذاشت و از آن زمان تاکنون، به لطف جهانِ شگفت انگیزی که دارد نسل‌های بسیاری را با خود همراه کرده است. The Smurfs سریال، کمیک و حتی فیلم سینمایی مخصوص خود را داشته تا حدی که حدود 95 درصد از مردم اروپا با این مجموعه آشنایی دارند!

بازی ویدیویی The Smurfs در دست ساخت است!

Elliot Grassiano، معاونِ مدیر Microdis در صحبت‌هایی راجع به همکاری خود و بازی آینده‌شان چنین گفت:

"از این‌که با IMPS همکاری خواهیم داشت بسیار خرسند هستیم. با تشکر از OSome Studio که مهارت بالایی در ساخت بازی‌های خانوادگی از خود نشان داده است، عنوانی اقتباس شده از The Smurfs بازیکنان را در سرتاسر جهان به دنیای خارق العاده‌ی Smurfها خواهد برد. محبوبیت و موفقیت بالای Smurfs همچنین به ما اجازه خواهد داد تا برند خود را نیز در مقام Microids شناخته‌تر از قبل کنیم."

Véronique Culliford، رئیس و موسس IMPS نیز در این خصوص صحبت‌هایی داشت که به شرح زیر است:

"از این همکاریِ زیبا بسیار خوشحال هستم، بازی‌های ویدیویی همیشه یکی از عالیق من بوده‌اند زیرا موارد بسیاری را به ما آموزش می‌دهند!"