Menu

تماشا کنید: عنوان Crusader Kings III پاییز امسال منتشر خواهد شد

قاصد رو به جلو می‌تازد تا چیزی را که همه منتظرش بودند را اعلام کند. درباریان و فرماندهان در پیش‌بینی این خبر نفس خود را در سینه حبس کرده‌اند. دشمنان حسود که توطئه‌هایشان خنثی شد، برای روز باشکوهی که در حال آمدن است، در سایه‌ها ناراحتی خود را بروز می‌دهند. به گزارش پردیس‌گیم عنوان Crusader Kings III، وارث سلطنت بازی‌های استراتژیک بزرگ، تاج و تخت خود را در تاریخ ۱۱ شهریور پس می‌گیرد. این بازی برای فروشگاه Steam و XBOX Game Pass for PC منتشر خواهد شد و هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است.

بازی Crusader Kings III یک عنوان بزرگ استراتژیک نقش‌آفرینی است که وقایعش در قرون وسطا به وقوع می‌پیوندد. این عنوان ساخته Paradox Development Studios است. یک سلسله سلطنتی را طی قرن‌ها راهنمایی کنید. زمین‌های جدید را با سیاست و ازدواج به دست آورید یا از ارتش خود برای تصرف همسایگان و متحدکردن سرزمین‌های جداشده استفاده کنید. زمانی که شمشیر و فریب‌زنی موفق نشد، همچنان جاسوس‌ها و سموم ممکن است تاثیرگذار باشند.

این عنوان دنباله یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازی‌های استراتژیک در دنیا است. با محتویات تاریخی جدید و شخصیت‌های بیشتر، هیچوقت آسان‌تر از این نبوده است که قدرت را در دست بگیرید و داستان خودتان را در مورد قلعه‌ها، شوالیه‌ها، جنگ‌های صلیبی و قتل‌ها بنویسید.

Paradox Development Studio با انتشار تریلری از تاریخ انتشار Crusader Kings III رونمایی کرد . . .

نسخه Standard Edition بازی دارای قیمت ۵۰ دلار است که فقط شامل نسخه پایه بازی است.

نسخه Royal Edition بازی دارای قیمت ۷۵ دلار می‌باشد که علاوه بر نسخه پایه بازی، دارای Expansion Pass، سه DLC که در آینده خواهند آمد و یک جایزه Expansion Pass که مُد دربار عباسی است، است.

هر دو نسخه شامل هدایایی برای پیش‌خرید هستند که شامل لباس‌های امپراطوری روم می‌باشد.

بسته Expansion Pass نیز از تاریخ ۱۱ شهریور با قیمت ۳۵ دلار قابل خریداری است.

سه DLC بازی نیز با قیمت ۹ دلار قابل خریداری هستند.

شما با جداخریدن نسخه Standard Edition و Expansion Pass و سه DLC بازی باید ۹۴ دلار بپردازید در حالی که در صورت خرید نسخه Royal Edition شما به همان محتویات با ۱۹ دلار کمتر دسترسی خواهید داشت.

شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید:

دانلود FULL HD – دانلود HD – دانلود SD

تماشا به صورت تمام صفحه