Menu

Alan Wake به سرویس Xbox Game Pass می‌آید

به گزارش پردیس‌گیم به نقل از DualShockers ساعاتی پیش مشخص شد که قرار است تا عنوان Alan Wake به زودی به سرویس Xbox Game Pass بیاید.

دیروز سالگرد 10 سالگی عنوان Alan Wake بود که در سال 2010 برای کنسول Xbox 360 منتشر شد، حالا استودیوی سازنده‌ی عنوان Alan Wake یعنی استودیوی Remedy Entertainment تصمیم گرفت تا برای جشن گرفتن سالگرد 10 سالگیِ این عنوان با طرفداران اعلام کرد که قرار است تا در هفته‌ی آینده عنوان Alan Wake به سرویس Xbox Game Pass بر روی هر دو پلتفرم PC و کنسول Xbox One سرویس بیاید.

استودیوی Remedy Entertainment، استودیوی سازنده‌ی عنوان Alan Wake در درون استریمی که به مناسبت سالگرد 10 سالگی عنوان Alan Wake به پا کرده بود اعلام کرد که عنوان Alan Wake در تاریخ 21 مِی 2020 (مصادف با 1 خرداد 1399) به سرویس Xbox Game Pass بر روی هر دو پلتفرم PC و کنسول Xbox One سرویس خواهد آمد.

پیام حساب استودیوی سازنده‌ی عنوان Alan Wake یعنی استودیوی Remedy Entertainment در شبکه اجتماعی Twitter به شرح زیر است:

"عنوان Alan Wake در تاریخ 21 مِی 2020 (مصادف با 1 خرداد 1399) به سرویس Xbox Game Pass بر روی هر دو پلتفرم PC و کنسول Xbox One سرویس خواهد آمد. سالگرد 10 سالگی مبارک!"

اما اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که دوست دارند یک بازی را خریداری کرده تا برای همیشه مالک آن باشند نیز استودیوی Remedy Entertainment برای شما پیشنهادی دارد که نتوانید رد کنید! عنوان Alan Wake هم اکنون بر روی فروشگاه Steam در درون پلتفرم PC با تخفیفی 90 درصدی به فروش می‌رسد و شما میتوانید تا عنوان زیبای Alan Wake را تنها با پرداخت 1.50 دلار خریداری کنید، پس اگر تمایل به خرید عنوان Alan Wake دارید فرصت را از دست ندهید زیرا احتمالاََ فرصتی بهتر از این گیر نخواهید آورد!