Menu

نسخه‌ی جدید Titanfall درحال توسعه نیست و احتمالا بازی جدید این سری کنسل شده است

به گزارش پردیس‌گیم، فعلا هیچ بازی جدیدی از سری Titanlfall در حال توسعه نیست و احتمالا عنوانی که سال گذشته قرار بود از این مجموعه منتشر شود نیز کنسل شده است. البته هم‌موسس استودیوی Respawn، وینس زاپلا، در تلاش است تا ساخت یک بازی جدید به‌زودی ممکن شود.

زامپلا در مصاحبه‌ای که به مناسبت 10 ساله شدن استودیوی Respawn با IGN داشت، تائید کرد که هیچ بازی جدیدی از سری Titanfall در حال ساخت نیست. او سال گذشته گفته بود که در سال 2019 قرار است شاهد انتشار بازی جدید این مجموعه باشیم و همچنین مدیر عامل شرکت EA، اندرو ویلسون نیز گفته بود یک بازی باکیفیت و متفاوت از Titanfall در راه است. البته این امکان وجود دارد استودیوی دیگری مسئول ساخت این بازی باشد که زاپلا مسئول آن نیست و همچنین احتمال اینکه این عنوان تاخیر خورده باشد نیز وجود دارد، اما به احتمال اینکه بازی کنسل شده باشد، بیشتر است.

مشخص است که زامپلا و استودیوی Respawn علاقه‌ی زیادی به سری Titanfall دارند، اولین نسخه‌ی این سری اولین ساخته‌ی این استودیو پس از شروع به کارش بود. زامپلا گفته که علاقه به بازگشت این مجموعه دارد و در تلاش است تا آن را بازگرداند.

هر دو نسخه‌ی بازی Titanfall از لحاظ کیفی بسیار موفق بودند و با تحسین منتقدان روبه رو شدند، اما با اینحال از لحاظ فروش این سری آن طور که باید، موفق نبود. در عوض ساخته‌های بعدی Respawn یعنی Apex Legends و Star Wars Jedi: Fallen Order سودآوری عالی‌ای را داشتند و همین باعث می‌شود تا امیدهایمان را برای بازگشت Titanfall کمتر شود.

Titanfall 2 تنها با فاصله‌ی چند هفته از یکی دیگر از بازی‌های مهم اول شخص شوتر EA یعنی Battlefield 1 منتشر شد و همین موضوع تاثیر بسیار بدی را بر روی فروش Titanlfall 2 گذاشت، به طوری که EA اعلام کرد فروش آن نتوانسته انتظارات آن‌ها را برآورده کند.

در پایان زامپلا خبر از بازی شوتر جدید استودیوی DICE LA که به تازگی هدایت آن را بر عهده گرفته، داد و اعلام کرد که احتمالا در EA Play امسال شاهد انتشار اطلاعاتی از آن خواهیم بود.