Menu

تماشا کنید: Paper Mario: The Origami King از طرف Nintendo معرفی شد

در تب و تاب اخبار نسل بعد، انگار Nintendo با سورپرایز جدیدی که در آستین دارد قرار است تابستان منتهی به نسل بعد را حسابی رنگارنگ‌تر کند.

به گزارش پردیس گیم، امروز راس ساعت 7 بعد از ظهر، Nintendo به صورت ناگهانی اقدام به انتشار تریلر معرفی بازی جدید فرنچایز Paper Mario نمود. نام بازی جدید Paper Mario: The Origami King است و در تاریخ 17 جولای 2020 به صورت انحصاری برای Nintendo سوییچ با قیمت 60 دلار عرضه شود.

داستان این بار اما با دعوت لوله‌کش کاغذی ما به قلعه شاهزاده خانم پیچ شروع می‌شود. منتها هنگام رسیدن به قلعه ماریو متوجه می‌شود همه چیز بسیار عجیب و غریب است. به محض وارد شدن به قلعه، ماریو با شاهزاده پیچ ـی روبرو می‌شود که در حالت اوریگامی شکل حاضر شده است. پیچ به ماریو می‌گوید که او حال King Olly است، فرمانروای شیطانی‌ای که بدن پیچ را تسخیر کرده و می‌خواهد به زودی کل دنیا را با تا کردن تبدیل به یک اوریگامی پیوسته کند.

ماریو موفق به فرار می‌شود و حال باید با Olivia، خواهر King Olly و Bowser و زیردست‌هایش جلوی King Olly و تبدیل شدن دنیا به یک اوریگامی را بگیرد.

در زمینه گیم‌پلی این بار شما Partner ها بازگشته‌اند و مبارزات بازی نیز از یک سیستم حلقه محور عجیب و جدیدی تبعیت می‌کند که به واسطه آن می‌توانید حملات خود را به گونه ای مدیریت کنید که در یک حرکت بیشتری آسیب را به دشمنان بزنید.

ماریو همچنین این بار به «دستان هزار تا خورده» دسترسی دارد که به واسطه آن می‌تواند قابلیت‌های جدیدتری را حین نبرد و گشت و گذار به نمایش بگذارد.

بازی بنا به اطلاعات منتشر شده توسط Intelligent System، سازنده دیگر عناوین Paper Mario و Fire emblem، در حال ساخت بوده و با وجود عرضه در دو ماه آتی مراحل ساختش در انتهای کار خود قرار دارد.

تصاویر و تریلر رونمایی بازی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه