Menu

تماشا کنید: پلیس آهنی و ترمیناتور در تریلر جدید Mortal Kombat 11 Aftermath به مصاف هم می‌روند

استودیوی NetherRealm هفته گذشته از بازی Aftermath رونمایی کرد که یک گسترش‌دهنده و دنباله مستقیم داستان Mortal Kombat 11 است و مبارزان جدیدی مثل Sheeva ،Fujin و پلیس آهنی را اضافه می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTECH، اکنون تریلری جدید از گیم‌پلی Aftermath منتشر شده که این 3 شخصیت را در مبارزات نشان می‌دهد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، با یک تریلر به‌شدت خشونت‌آمیز هستیم. Fatalityها در این تریلر طعم Old-School را دارند و Fatality پلیس آهنی هم پر از اشاره به فیلم‌های سینمایی این شخصیت است. در ادامه می‌توانید به تماشای این تریلر بپردازید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صور تمام صفحه

آرتیست شخصیت‌های NetherRealm هم توضیحاتی در رابطه با شخصیت پلیس آهنی در Mortal Kombat 11 ارائه داد:

"اسکن و ظبط صدای پیتر وِلِر برای مدل پلیس آهنی و صحبت با او ارزشمند بود. وی در رابطه با حس بازی در نقش این شخصیت اطلاعات خوبی به من داد و این باعث شد بتوانیم اساس و ذات پلیس آهنی را به تصور بکشیم."

شخصیت‌های Mortal Kombat 11 قابل شخصی‌سازی هستند و پلیس آهنی هم از این قائده مستثنی نیست. ظاهر لباس او در فیلم اول حالت خاکستری داشت اما در فیلم دوم رنگ آبی بیشتر به چشم می‌آمد که این گزینه‌ها در اختیار بازیکنان هم قرار گرفته‌اند. همچنین مثل تمام شخصیت‌های مهمان Mortal Kombat، یک لباس اختصاصی NetherRealm هم برای پلیس آهنی طراحی شده که مانند سایبر نینجای Mortal Kombat 3 است:

علاوه بر Aftermath، یک به‌روزرسان رایگان هم برای تمام دارندگان Mortal Kombat 11 در دسترس قرار می‌گیرد که بخش‌های جدیدی مثل Stageها، Friendshipها و Fatalityهای جدید می‌شود. Aftermath در حالت‌های مختلفی برای فروش قرار می‌گیرد که جزئیات بیشتر را می‌توانید در این بخش مطالعه کنید.