Menu

شایعه: در رویداد رونمایی از PS5 بازی‌های زیادی معرفی خواهند شد

طی چند وقت اخیر انتقادات زیادی از تیم بازاریابی PlayStation می‌شود چراکه Xbox تاکنون اطلاعات نسبتا خوبی از کنسول نسل بعدی خود داده و حتی یک رویداد برای معرفی تعدادی از بازی‌ها برگزار کرده واین‌ها در حالی است که تیم بازاریابی PlayStation در سکوت به‌سر می‌برد. هیروکی توتوکی، مدیر ارشد مالی Sony، روز گذشته گفت بهتر است منتظر آمار فروش PS5 باشید تا درباره بازاریابی قضاوت نهایی را انجام دهید اما اکنون دیگر وقت آن شده تا خبرهایی از PS5 و بازی‌های آن بشنویم.

ظاهرا نیاز نیست برای مدت زیاد دیگری صبر کنیم. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، طبق گفته جف گراب از Venture Beat، در روز 4 ژوئن (15 خرداد) رویدادی به‌نام "Slate of PlayStation" برگزار خواهد شد. نام آن مشابه "State of PlayStation" است اما یکی از کاربران از وی پرسید: "آیا این رویداد مربوط به یک بازی خاص است؟" جف گراب هم در پاسخ گفت در این رویداد بازی‌های زیادی را خواهیم دید.

اینکه منظور او از "زیاد" دقیقا چه اندازه است را باید منتظر بود و دید اما طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با بازی‌های PS5 وجود داشته‌اند. از یک طرف پروژه جدید استودیوی Blue Point را داریم که یک بازسازی کامل از عنوانی پرطرفدار است و بزرگ‌ترین پروژه آن‌ها محسوب می‌شود. Horizon Zero Dawn 2 هم طبق گزارشات در دست ساخت قرار دارد و ظاهرا جهان بسیار عظیمی خواهد داشت. شاید جذاب‌تر از همه هم ساخت یک ریبوت از Silent Hill برای PS5 باشد که براساس شایعات، فاصله زیادی با رونمایی از آن نداریم.

Sony روز گذشته در گزارش مالی جدید خود گفت PS5 همچنان برای عرضه در فصل تعطیلات 2020 برنامه‌ریزی شده و فعلا مشکل خاصی هم در ساخت بازی‌های آن به‌وجود نیامده است.