Menu

سازندگان Metroid Prime 4 طراح جلوه‌های بصری Battlefield 5 را به استخدام خود درآورده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، از زمانی که Nintendo در اوایل سال 2019 اعلام کرد که ساخت Metroid Prime 4 را دوباره از اول آغاز کرده و استدیوی سازنده‌اش این بار Retro Studios خواهد بود، (سازندگان سه گانه Metroid Prime) هیچ خبر و به‌روزرسانی‌ای در مورد این بازی دریافت نکردیم. هر چند، استدیوی سازنده بازی، Retro Studios مدتی است که به شدت در حال جذب نیرو برای ساخت بازی است و به نظر می‌آید اخیراً، شخص جدید دیگری را نیز به استخدام خود درآورده‌اند.

آداد مورالز (Adad Morales) به تازگی به عنوان سرپرست طراح جلوه‌های بصری (VFX Artist) به Retro Studios پیوسته است. با توجه به پروفایل Linkedin او، ظاهرا وی پیش از این در EA Dice ،Visceral Games و Blizzard Entertainment فعالیت داشته است. همچنین، وبسایت شخصی وی نیز به ما اطلاعات کامل‌تری پیرامون این که او در هر کدام از این استدیوها روی چه بازی هایی کار کرده می‌دهد. در EA Dice وی روی پروژه‌های Battlefield 5 و Battlefield: Hardline و در Visceral Games او روی پروژه Star Wars کنسل شده‌ای که سرپرستش ایمی هنینگ بوده، کار کرده است. همچنین او در Blizzard نیز روی پروژه کنسل شده‌ی شوتر اول شخص Starcraft مشغول بوده است.

مورالز اولین عضو سابق DICE نیست که به Retro Studios ملحق می‌شود. پیش از این، در اوایل همین سال، جانی لیونسید (Jhony Ljungstedt) به عنوان کارگردان هنری به این استدیو ملحق شد.

Metroid Prime 4 هم اکنون به صورت انحصاری برای Nintendo Switch در حال ساخت است ولی هیچ تاریخ انتشاری برای آن مشخص نشده است.