Menu

تماشا کنید: Mafia II Definitive Edition هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد + جزئیات

به گزارش پردیس گیم، چند ساعت پیش، عنوان Mafia: Trilogy در قالب تیزری معرفی شد و در کنار آن، تأیید شد که رونمایی کامل از آن، در تاریخ ۱۹ مِی(۳۰ اردیبهشت)، انجام خواهد گرفت. اما نکته‌ی جالب اینجاست که فروشگاه اینترنتی Microsoft، اطلاعات بیشتر از این بازی را به همراه جزئیات و اسکرین‌شات‌هایی لو داده است. طبق تاریخ درج شده در سایت مایکروسافت، Mafia II Definitive Edition در تاریخ مربوط به افشای کامل Mafia: Trilogy عرضه خواهد شد (به احتمال زیاد بر روی سه پلتفرم PC ،PS4 و Xbox one).

Mafia II Definitive Edition شامل بازی اصلی و تمام دی‌ال‌سی‌های آن می‌باشد و به نظر می‌آید که تنها یک ریمستر (Remaster) باشد تا یک ریمیک (Remake) – که Mafia: Definitive Edition دریافت خواهد کرد. – با این وجود، این بازی فوق‌العاده به نظر می‌آید. اسکرین‌شات‌هایی که در سایت Microsoft قرار گرفتند را می‌توانید در انجا مشاهده کنید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

جزئیات صفحه‌ی خرید این بازی در سایت مایکروسافت:

رده‌بندی سنیِ این بازی به صورت 17+ و با مواردِ "برهنگی، استفاده از مواد مخدر و الکل، خونریزی، محتوای جنسی، کلام سخت و خشونت شدید" درج شده است. همانطور که ذکر شد، این بازی در تاریخ ۱۹ مِی(۳۰ اردیبهشت)، احتمالاً برای هر سه پلتفرم اصلی عرضه خواهد شد و دارای حجم تقریبی 43.79GB (بر روی پلتفرم Xbox One) خواهد بود.

در حال حاضر امکان خرید این بازی وجود ندارد و قیمت آن مشخص نیست. همچنین در کنار مختصری از داستان این بازی، عبارت "ریمسترشده با جزئیات گرافیکی خیره‌کننده‌ی HD"، بیان شده است. به علاوه، اعلام شده که شما با خرید این عنوان، می‌توانید ژاکت چرمی شخصیت اصلی بازی، Vito، و خودروی او را در بازی‌های دیگر این سه‌گانه یعنی Mafia Definitive Edition و Mafia III Definitive Edition، باز کنید.