Menu

در Assassin’s Creed Valhalla امکان قطع عضو و تظاهر به مرگ وجود خواهد داشت

نسخه‌های اخیر Assassin's Creed اهمیت مخفی‌کاری را در گیم‌پلی بسیار کاهش داده بودند اما ظاهرا در Assassin's Creed Valhalla ریشه‌های مخفی‌کاری این سری باز می‌گردند. Ubisoft پیش از این تایید کرده بود که دو ویژگی قدیمی و پرطرفدار این فرانچایز در Valhalla هم وجود خواهند داشت و حالا جزئیات بیشتری هم توسط مقاله جدید US Gamer به اشتراک گذاشته شده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، بازیکنان در Assassin' Creed Valhalla توانایی تظاهر به مرگ را خواهند داشت. چگونگی عملکرد این ویژگی و نقش آن در سیستم پیشرفت بازی را نمی‌دانیم اما Ubisoft وجود آن را در Valhalla تایید کرده است. علاوه بر این، شما می‌توانید از کلاغ خود که Sýnin نام دارد، برای پرت کردن حواس دشمنان در مخفی‌کاری استفاده کنید. شخصیت Eivor همچنین می‌تواند با استفاده از کلاه هودی و شنل خود مخفی بماند.

در بازی‌هایی مثل Assassin's Creed Origins هنگام مخفی‌کاری یا ورود به قلمرو دشمن، شخصیت بازی به‌طور خودکار کلاه هودی را بر سر خود می‌گذاشت اما تاثیر خاصی در مخفی ماندن نداشت. ظاهرا در Valhalla تغییراتی در این مورد اعمال شده و این‌بار واقعا به نحوی تاثیرگذار خواهند بود.

همچنین جزئیات کمی هم درباره مبارزات منتشر شده است. ما پیش از این می‌دانستیم که بازیکنان امکان استفاده از دو تبر یا دو سپر همزمان را در مبارزات دارند اما ظاهرا Ubisoft این‌بار واقعا روی خشونت تاکید زیادی کرده و قطع عضو و قطع سر دشمنان در این نسخه امکان‌پذیر خواهد بود.

بازی Assassin's Creed Valhalla در فصل تعطیلات سال میلادی جاری برای PC ،Stadia، کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نسخه PC از طریق فروشگاه Epic و UPLAY در دسترس قرار می‌گیرد.