Menu

تامی آنجلو باز می‌گردد | Mafia: Trilogy رسما معرفی شد [آپدیت: اولین تصاویر اضافه شد]

به‌ گزارش‌ پردیس‌گیم، استودیوی Hangar 13 و شرکت 2K Games روز جاری رسما با انتشار یک تیزر، از بازی Mafia: Trilogy رونمایی کردند. این بسته شامل بازسازی 3 نسخه اصلی سری Mafia می‌شود.

دانلود

تماشا به‌صورت تمام صفحه

هر 3 نسخه Mafia برای پلتفرم‌های PC ،PS4 ،Xbox One و Stadia در قالب یک باندل منتشر خواهند شد و جزئیات بیشتر هم روز 30 اردیبهشت، ساعت 20:30 به وقت تهران در دسترس قرار می‌گیرند.

در تیزر منتشر شده، یک کات‌سین از هر 3 نسخه نشان داده می‌شود که اهمیت موضوع خانواده در هر دیالوگ‌های این کات‌سین‌ها مورد تاکید قرار می‌گیرد.

استودیوی Hangar 13 سانده Mafia 3 بود و مشخص نیست 2 نسخه اول این سری را صرفا برای پلتفرم‌های امروزی پورت می‌کند یا یک بازسازی کامل در پیش است. در این تریلر چیزی از گیم‌پلی نشان داده نمی‌شود اما به‌نظر می‌رسد نسخه PC در هردو فروشگاه Epic Games و استیم در دسترس قرار می‌گیرد ولی قیمت این باندل مشخص نیست.

متاسفانه به‌نظر می‌رسد Mafia: Trilogy برای Nintendo Switch منتشر نخواهد شد اما دارندگان این پلتفرم هم می‌توانند منتظر بازی‌های دیگری از 2K مثل XCOM ،Bioshock و Borderlands در روز 9 خرداد باشند.

آپدیت: اولین تصاویر این سه‌گانه هیجان انگیز لحظاتی قبل بر روی Microsoft Store ظاهر شد که در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

<جهت مشاهده در اندازه واقعی بر روی تصاویر کلیک کنید.>

تماشا کنید: اولین تصاویر Red Dead Redemption 2 بر روی PC، ارتقا کیفیت بصری بازی را به رخ می‌کشد + جزئیات گرافیکی نسخه PC اعلام شد