Menu

گزارش: GTA 5 فردا از طریق Epic Games Store برای PC رایگان خواهد شد [آپدیت: تایید شد]

آپدیت: GTA 5 جدیدترین عنوان رایگان Epic Games Store خواهد بود. این بازی را به حساب کاربری خود اضافه کنید تا برای همیشه آنرا در اختیار داشته باشید.

به نظر می‌رسد که این خبر قرار بود در آخرین ساعات امروز به شکل رسمی اعلام شود اما توییتر رسمی شرکت Epic لحظاتی قبل تصادفا این سورپرایز را فاش کرد.

بر اساس جزئیات توییت حذف شده توییتر Epic Games، عنوان GTA 5 تا تاریخ 21 مه (پنج شنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۹) رایگان خواهد بود. این ارائه هیجان انگیز همزمان با پایان شمارش معکوسی که اکنون بر روی Epic Games Store قرار رفته یعنی راس ساعت 19:30 امروز (پنج شنبه، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) آغاز خواهد شد.

خبر اصلی: تصور اینکه هنوز کسی روی کره زمین عنوان GTA 5 را خریداری نکرده باشد سخت است اما ادامه فروش چشمگیر این بازی ثابت می‌کند که هنوز خریدار دارد. GTA 5 اخیرا به سرویس Game Pass شرکت Microsoft اضافه شد اما مدتی بعد با دیگر ساخته موفق Rockstar Games یعنی Red Dead Redemption 2 جایگزین شد.

به گزارش پردیس‌گیم،اینکه چرا GTA 5 به این زودی سرویس Game Pass را ترک کرد مشخص نیست، اما شایعه‌ها نشان می‌دهند که این بازی قرار است فردا به صورت رایگان بر روی Epic Games Store عرضه شود. در صورت دریافت این بازی برای همیشه می‌توانید آنرا در اختیار داشته باشید.

نسخه رایگان GTA 5 بر پایه Premium Edition بوده و محتوای ویژه‌ای را ارائه خواهد داد. عنوان GTA Online که به صورت رایگان با تمامی نسخه‌های این بازی عرضه می‌شود، در نسخه Premium آیتم‌های بیشتری به شما ارائه خواهد داد.

هم اکنون یک شمارش معکوس بر روی Epic Games Store ظاهر شده و به نظر می‌رسد با پایان آن، ارائه رایگان GTA 5 نیز آغاز شود. پس گوش به زنگ باشید تا بتوانید این شاهکار ارزشمند را بدون پرداخت حتی یک ریال دریافت کنید.