Menu

تماشا کنید: بازی Cygni: All Guns Blazing کاری از طراحان Pixar معرفی شد

به گزارش پردیس‌گیم، CYGNI عنوانی است که در ابتدا تنها توسط دو تن از آرتیست‌های حرفه‌ای فیلم‌های هالیوودی و پیکسار توسعه می‌یافت. عملکرد بسیار خوب آنان با Unreal Engine باعث شد که توجه Epic Games بدانان جلب ش.د و با فراهم کردن شرایطی مناسب برای فعالیت این دو نفر را به تیم خود بیفزاید.

CYGNI با جلوه‌های بصری و گرافیکی نسل بعدی بنچمارکی جدید و سینمایی برای عناوین shoot'em up خواهد بود.

شما مبارز تنهایی هستید که باید با گذر از امواج دشمنان و نبرد در هوا خطرات را شکست دهید. انتخاب کنید که در چه زمان و موقعیتی استراتژی جنگی خود را تغییر دهید، شما برای این دفاع می‌توانید از سپر و برای حمله از سلاح‌های متنوعی استفاده کنید. با منفجر ساختن بمب‌ها و موارد دیگر انرژی جمع کنید تا هم سفینه و هم سلاح‌های خود را تقویت نمایید.

همزمان با گذشتن از سرزمین‌های ماه مانند و شهرهای چراغانی و حتی فضای خارج از جو، هم به دشمنان هوایی و هم دشمنان مستقر روی زمین یورش ببرید. در مبارزاتی حماسی و تک به تک، با باس‌فایت‌های عظیم الجثه روبرو شوید و با موسیقی متنی ارکسترال و زیبا از تجربه‌ی خود لذت ببرید.

Keelworks اعلام کرده است که CYGNI: All Guns Blazing عنوانی shoot'em up است که با اتمسفری سینمایی و بهره بردن از جلوه‌ةای بصری ویژه و گرافیک بالا، همزمان با القای حس نوستالژی عنوانی مدرن ارائه می‌کند. CYGNI: All Guns Blazing تنها یک بازی معمولی نخواهد بود و سعی خواهد داشت که ژانر خود را پله‌ای بالاتر برده و تحولات زیادی در این سبک ایجاد کند.

شما می‌توانید تریلر معرفی CYGNI: All Guns Blazing را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه