Menu

دو ویژگی قدیمی و پرطرفدار Assassin’s Creed در Valhalla باز می‌گردند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، اشرف اسماعیل در مصاحبه‌ای با Kotaku تایید کرد ویژگی Instakill برای سلاح Hidden Blade در بازی Assassin's Creed Valhalla باز خواهد گشت. در Assassin's Creed Origins چندان نمی‌شد به Hidden Blade در مبارزات تکیه کرد و در Odyssey هم که کلا وجود نداشت اما در Valhalla دوباره به ریشه‌های این سری بر می‌گردیم.

اشرف اسماعیل گفت: "Eivor سلاح Hidden Blade را از همان ابتدا دریافت می‌کند. ما با این ایده که Eivor اساسین تعلیم دیده‌ای نیست ادامه می‌دهیم. او وایکینگی است که این سلاح را به‌دست آورده و باید خیلی زود یاد بگیرد. در اوایل بازی، او تکنیکی را فرا خواهد گرفت که با زمان‌بندی درست در استفاده از آن می‌تواند همه دشمنان را با یک ضربه Hidden Blade از میان بردارد."

آن دسته از افرادی که بابت تمرکز کمتر نسخه‌های اخیر این سری در بخش مخفی‌کاری ناراضی بودند، قطعا از شنیدن بازگشت این ویژگی قدیمی و معروف سری خوشحال خواهند شد. اسماعیل همچنین به Kotaku گفت مخفی‌‌‌کاری وابسته به جمعیت هم در Valhalla باز می‌گردد. در نسخه‌های اول این سری شما می‌توانستید در میان جمعیت مردم عادی قرار گرفته تا از دست دشمنان مخفی بمانید و حالا این ویژگی در Valhalla هم وجود دارد.

در گزارشاتی دیگر گفته شد که Assassin's Creed Valhalla طولانی‌ترین یا بزرگ‌ترین بازی این سری نخواهد بود و خود را از مدت زمان طولانی Odyssey و Origins جدا می‌سازد.

به‌تازگی همچنین تایید شد که Ubisoft فعلا به نرخ 30 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K در کنسول Xbox Series X دست یافته است. این بازی از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند که یعنی با خرید یک نسخه از آن برای پلتفرم‌های Xbox، می‌توانید آن را روی هردو کنسول Xbox One یا Xbox Series X به دلخواه خود تجربه کنید.