Menu

تماشا کنید: تریلر داستانی جدیدی از The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV منتشر شد

به گزارش پردیس‌گیم، NIS America با انتشار تریلری داستانی از The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV خبر از انتشار بازی در پاییز 2020 برای کاربران پلی استیشن 4 در آمریکای شمالی و اروپا داد، نسخه‌ی سوئیچ و رایانه‌های شخصی این بازی نیز در سال 2021 عرضه خواهد شد.

امپراطوری Erebonian در آستانه‌ی نبردی تمام عیار است. داستان بازی که بلافاصله پس از Trials of Cold Steel III رخ می‌دهند، قهرمانان کلاس VII را در شرایطی نشان می‌دهد که در مقابل امپراطوری ایستاده‌اند و قصد جلوگیری از نابودی کامل آن را دارند.

اندکی بعد قهرمان جنگ‌های داخلیِ Erebonian یعنی Rean Schwarzer مفقود می‌شود و قهرمانان نوآموز و قدیمی Class VII باید با یکدیگر متحد شوند تا از فروپاشی کامل جهان جلوگیری کنند.

این نسخه از بازی بزرگ‌ترین راستر و فهرست قهرمانان قابل بازی را خواهد داشت. حتی قهرمانان Liberl و نیرو‌های Crossbel's Special Support Section هم برای به اتمام رساندن این بحران به قهرمانان Class VII ملحق شده‌اند.

مبارزات بازنویسی شده- سیستم مبارزات این نسخه از بازی، هم از مکانیزم بازی‌های قبلی و هم مکانیزم‌های جدید بهره می‌برد. شما می‌توانید در اثنای نبرد با احضار ربات‌های غول پیکر و استفاده از جادو، روند مبارزه را به نفع خود تغییر دهید.

-وقت آزاد- به دور از سر و صدای بلند جنگ، گاهی اوقات خود را با مینی گیم‌های موجود در بازی مشغول نگه دارید. علاوه بر Vantage Master، ماهیگیری و بازی‌های پازلی چندین فعالیت جانبی دیگر هم به بازی اضافه شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به پوکر، بلک جک و دیگر موارد اشاره کرد.

شما می‌توانید تریلر جدید The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV را در پردیس‌گیم تماشا یا دانلود کنید:

دانلود با کیفیت SD-دانلود با کیفیت HD

تماشا در حالت تمام صفحه