Menu

بر طبق گزارش‌ها، Leon S. Kennedy یکی از شخصیت‌های اصلی RE8 خواهد بود

به گزارش پردیس گیم، با وجود عرضه‌ی رسمی ریمیک عنوان Resident Evil 3 و در دسترس بودن آن، همه‌ی نگاه‌ها در حال چرخیدن به سمت یورشِ Capcom به خط اصلیِ سری‌بازیِ محبوبش، 8 Resident Evil، می‌باشند.

اگر بگوییم شایعات در این مورد زیاد بوده‌اند، دروغ نگفته‌ایم: صحبت‌های از محیط قرون وسطایی و زامبی‌های زره‌دار شنیده‌ایم، از عنوانی احتمالی با نام Village و تاریخ‌ عرضه‌‌ای در سال ۲۰۲۱ حرف‌‌هایی بوده است، همچنین شایعاتی درباره‌ی این که هشتمین عنوان این سری از Playstation VR پشتیبانی خواهد کرد، شنیده‌ایم که به این موارد می‌توانیم لیک‌های زود هنگامی که مبنی بر جدایی این عنوان از سری RE و ریشه‌های آن هستند، اضافه کنیم؛ اتفاقی که می‌تواند بسیاری از طرفداران قدیمی این سری را آزرده‌خاطر کند. علاوه‌ بر این‌ها، گزارش‌هایی با مضمون این که این بازی تاریک‌ترین و وحشتناک‌ترین عنوان این سری خواهد بود، موجود هستند. با این وجود، شما تمام موارد لازم برای یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این منتشرکننده‌ی بزرگ ژاپنی را خواهید داشت.

اما این شایعات به این شکل تمام نمی‌شوند. چرا که حالا ما در حال شنیدن اطلاعات تازه‌ای که به داستان این عنوان مورد انتظار، می‌پردازند، هستیم. بر اساس همان منابعی که گفتند ریمیکی از Resident Evil 4 در دست ساخت است، Leon Scott Kennedy یکی از شخصیت‌های اصلی در این بازی خواهد بود. درست است، افسر پلیس تازه‌کاری که با Resident Evil 2 در سال ۱۹۹۸ شروع به کار کرد، بر طبق گزارش‌ها، در Resident Evil 8 باز خواهد گشت.

البته این پایان شایعات نیست. چرا که بر اساس منابع، ظاهراً محور Resident Evil 8 بر روی Umbrella Corporation که در تلاش است زامبی‌ها را به زامبی‌های‌ قدرتمندتر و خطرناک‌تری ارتقا دهد، خواهد چرخید. همزمان گفته شده است که "ممکن است" ما فرصت بازی کردن در نقش Leon را هم داشته باشیم، اما این، هنوز ۱۰۰٪ تأیید نشده است. فعلاً تمام چیزی که می‌دانیم این است که او در داستان این بازی، نقشی اساسی خواهد داشت.

شما در مورد این شایعات چه فکر می‌کنید؟ از بازگشت احتمالی "لیان" چه حسی خواهید داشت؟ با توجه به شایعاتِ حضور Chris Redfield در این بازی، به نظرتان تقابل این دو شخصیت محبوب و اصیل چگونه خواهد بود؟ به نظرتان Capcom باید این شخصیت‌های قدیمی را به خط اصلی این سری‌بازی بازگرداند یا بر روی توسعه‌ی شخصیت‌های جدید تمرکز کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.