Menu

سوپرایز جف کیلی | از بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 Remasters رونمایی شد

شرکت Activision بعد از عرضه Tony Hawk's Pro Skater HD در سال 2012 اکنون می‌خواهد قدم بعدی را با بسته Remaster از 2 نسخه اول به‌روز شده این سری بردارد. جف کیلی چند روز پیش از یک رونمایی غافل‌گیر کننده خبر داده بود و اکنون هم مشخص شد که این رونمایی چیزی نیست عرضه Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 برای PC ،PS4 و Xbox One در ماه سپتامبر (شهریور).

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، این Remaster توسط استودیوی Vicarious Visions ساخته می‌شود و دارای گرافیک به‌روز شده، Trickهای جدید، ویژگی‌های اضافه و برخی از به‌یادماندنی‌ترین موسیقی‌های بازی اصلی است. این دو بازی قبلا در سال‌های 1999 و 2000 منتشر شده بودند و در تریلر زیر می‌توانید میزان بهبود آن را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به‌صورت تمام صفحه

این دو Remaster شامل مراحل بازی‌های اصلی، اسکیت‌بازهای حرفه‌ای، Trickها و حالت‌های کلاسیک‌شان می‌شود. از ویژگی‌های جدید هم می‌توان به Trickهای بیشتر، اهداف و چالش‌های اضافه و "رازهایی" برای کشف اشاره کرد. این عنوان همچنین از حالت آنلاین و صفحه Split پشتیبانی می‌کند.

حالت‌های Create-A-Park و Create-A-Skater هم بازگشته‌اند و شخصی‌سازی‌های بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. شما می‌توانید پارک‌های خلق شده توسط خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید یا در پارک‌های دیگران به‌صورت آنلاین بازی کنید. در بخش خلق اسکیت‌بازها هم گزینه‌های شخصی‌سازی لباس‌ها و مواردی دیگر وجود دارند که حداقل در زمان عرضه فقط از طریق گیم‌پلی قابل دسترسی هستند.

همچنین بازی در زمان عرضه فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای خواهد بود البته امکان آن وجود دارد که مدتی بعد اضافه شوند. رئیس Vicarious Visions گفت می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که بازیکنان بسته‌ای کامل دریافت خواهند کرد و اگر درخواستی برای محتویات بیشتر باشد، پس آن‌ها را در قالب DLC پولی در دسترس قرار می‌دهد.

یک نکته دیگر هم اینکه شاید Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 از کراس‌پلی پشتیبانی کند. Activision در بازی‌ Call of Duty: Modern Warfare و Warzone این ویژگی را فعال کرده اما مدیر Vicarious Visions در این رابطه گفت: "وقتی زمانش برسد، بیشتر در این رابطه صحبت خواهیم کرد."

در بخش موسیقی هم معروف‌ترین آهنگ این سری یعنی Superman از Goldfinger در این Remaster وجود دارد. علاوه بر این، موسیقی‌هایی از Rage Against the Machine ،Powerman 5000 ،Bad Religion و Dead Kennedys، Papa Roach و مواردی دیگر در بازی پخش خواهند شد البته به دلیل مشکلات لایسنس، Activision نتوانست تمام موسیقی‌های عناوین اصلی را در این Remaster قرار دهد ولی بیشتر چیزهایی که به یاد دارید را خواهید شنید.

شما می‌توانید در نقش تونی هاوک، استیو کابایرو، جف رولی، باکی لاسک، الیسا استیمر، کریم کمپبل، اندرو رینالدس، باب برنکویست، چد موسکا و سایر اسکیت‌بازان عناوین اصلی بازی کنید.

تونی هاوک در سال 2018 گفته بود که دیگر با Activision برای داشتن نامش روی عنوان این سری (Tony Hawk's Pro Skater) همکاری نمی‌کند اما ظاهرا اوضاع تغییر کرده است. جن اونیل، رئیس Vicarious Visions، گفت: "تونی خواهان یک Remaster وفادار بود و ما هم همین کار را می‌کنیم. او هنوز رابطه نزدیکی با تمام اسکیت‌بازان دو عنوان اول دارد و همه آن‌‌‌ها در این بسته Remaster حاضر هستند. ما برنامه‌ها و ایده‌های جدید خود را از همان ابتدا با تونی به اشتراک گذاشتیم. او می‌داند فرهنگ اسکیت چیست و چگونه باید از آن استفاده کنیم."

Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2 Remaster در روز 4 سپتامبر (14 شهریور) برای PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نسخه PC در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد بود. این دو Remaster به‌صورت جداگانه به فروش نمی‌رسند و فقط از طریق این بسته در دسترس قرار می‌گیرند.