Menu

The Elder Scrolls: Blades بر روی Switch دارای نسخه رایگان خواهد بود

به گزارش پردیس‌گیم بازی The Elder Scrolls: Blades که در این هفته بر روی Switch منتشر خواهد شد، دارای یک نسخه رایگان و یک نسخه پولی با نام "Quick-Start Edition" خواهد بود.

هر چه میگذرد به نظر می‌رسد احتمال اینکه The Elder Scrolls: Blades در این هفته منتشر شود، بیشتر می‌شود. در ابتدا تصور می‌شد این عنوان امروز منتشر خواهد شد، اما حالا ۲۵ اردیبهشت برای انتشار این بازی بسیار محتمل به نظر می‌رسد. به این دلیل این را می‌گوییم که در لیست جدید بازی‌هایی که بر روی Switch eShop منتشر شده است، نام این بازی به چشم می‌خورد.

شرکت Bethesda در حال آماده‌سازی دو نسخه مختلف از The Elder Scrolls: Blades است. نسخه اول کاملا رایگان است، در حالی که نسخه دوم با نام "Quick-Start Edition" که دارای آیتم‌هایی است با قیمت ۱۵ دلار به فروش می‌رسد.

در ادامه به محتویات نسخه Quick-Start Edition اشاره شده است:

این نسخه دارای زره‌های اختصاصی و سلاح‌های قدرتمندی است که به شما کمک می‌کنند در ماموریت‌های خطرناک زنده بمانید و در مبارزات جذابی که برگزار می‌شود، شرکت کنید. صاحب این آیتم‌های افسانه‌ای زمانی پادشاه بدنام Bloodfall، دوراک گرو باتول (Durak gro-Batul) بوده است.

در خود تمایز را با آراستن توسط دکوراسیون‌های اختصاصی با نام Sylvan Fountain ایجاد کنید. این نسخه همچنین دارای کتیبه‌های ارزشمند، مواد ساختمان‌سازی، ۲۰۰۰ الماس و ۳۰۰۰۰ هزار طلا می‌باشد که دارای ارزشی دو برابر این قیمت می‌باشند.

به اطلاعاتی در مورد خود بازی نیز اشاره شده است: از طرف استودیوهای بازی‌سازی Bethesda، سازندگان تحسین‌شده Skyrim، بازی The Elder Scrolls: Blades، ساخته شده و شما می‌توانید آن را به صورت رایگان تجربه کنید. این عنوان بر روی Nintendo Switch حجمی در حدود ۱.۲ گیگابایت اشغال می‌کند.