Menu

بازی Immortal Realms: Vampire Wars در تاریخ ۷ شهریور منتشر خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم ناشر بازی، Kalypso Media و سازنده بازی، Palindrome Interactive، امروز اعلام کردند که بازی Immortal Realms: Vampire Wars در تاریخ ۷ شهریور برای Windows PC و PlayStation 4 و XBOX One و Nintendo Switch عرضه می‌شود.

بازی، مبارزات نوبتی ومپایرها را با مدیریت یک امپراطوری در طی یک جنگ خونین میان انسان‌ها و سه دسته منحصربه‌فرد از ومپایرها با نام‌های Dracul و Moroia و Nosfernus، ترکیب می‌کند. نسخه بتای غیرعمومی بازی برای افرادی که آن را در فروشگاه Kalypso و Microsoft توسط Xbox Game Preview پیش خرید نموده‌اند، در دسترس است.

به مناسبت این رونمایی، Kalypso، اولین ویژگی‌های فیلمبرداری شده در استودیوی Palindrome Interactive را به اشتراک گذاشت.

بازی Immortal Realms: Vampire Wars، بازی از مجوعه‌ای بازی‌های استراتژیک سرگرم‌کننده است که در محیطی تاریک و ومپایری و در turmoil صورت می‌پذیرد. در دنیایی افسانه‌ای فرود می‌آیید که با ترس، افسانه و رازهای متقاعدکننده‌ای روبرو می‌شوید که با تجربه چالش‌برانگیزی ترکیب شده است.

مدیریت یک امپراطوری در ترکیب با مبارزات نوبتی بین ومپایرها . . .

ویژگی‌ها:

*واقعیت آشکار می‌شود: رازهای Nemire را بفهمید و یک داستان تحریک‌کننده که در ۱۲ مرحله دقیق و ۴ محیط کاملا منحصربه‌فرد بازگو می‌شود را تجربه کنید. هر کدام از این محیط‌ها، متعلق به یک رئیس ومپایر است که هر کدام از آن‌ها دارای هدف و برنامه‌های مخصوص به خود است.

*خطوط خون را کشف کنید: به یکی از سه گروه منحصربه‌فرد ومپایرها با واحدها، قدرت‌ها، مکانیک‌های گیم‌پلی و شخصیت‌های متمایز دستور دهید. شما می‌توانید به عنوان Draculها که تشنه خون هستند، Nosfernusهای قدیمی و Moroiaهای عرفانی بازی کنید.

*قدرت‌های ومپایری: طلسم‌ها و قابلیت‌های قدرتمند، گیم‌پلی را تقویت می‌کند و یک برداشت تازه در این ژانر را فراهم می‌سازد. هر گروه و رئیس ومپایرها به مجموعه از قابلیت‌های مخصوص به خود دسترسی دارد که قابل ترکیب با قدرت‌های دیگری نیز هستند.

*تاکنیک ها و استراتژی‌ها: ارتش‌های افسانه‌ای را رهبری کنید، واحدهای جدیدی را آموزش دهید و فناوری‌های حیاتی را در حالت پادشاهی استراتژیک باز کنید و قابلیت‌های تاکتیکی را در حالت مبارزه مورد ارزیابی قرار دهید.

*محتواهای متفاوت: از بین سه حالت گیم‌پلی متفاوت، انتخاب کنید: بخش داستانی، بخش جهان‌باز و زد و خوردهای بسیار سخت