Menu

گزارش: تاریخ عرضه‌ی کنسول PS5 مشخص شد (بروزرسانی شد)

به گزارش پردیس‌گیم، پس از مدت‌ها کلنجار رفتن با اخبار متفاوت، هم اکنون خبری موثق و قابل اطمینان به دست ما رسیده است که با درنظر گرفتن چنین خبری می‌توان دید که تاریخ عرضه‌ی کنسول PS5 در ماه اکتبر میلادی مصادف با مهر یا آبان ماه شمسی می‌باشد.

لیست نیازمندی‌ةای جدید سونی در ژاپن با انتشار بیانیه‌ای برای استخدام نیروهای جدید، با اشاره به این موضوع تاریخ انتشار PS5 را لو داده است. البته باید منظتر ماند و دید که آیا این لیست و فهرست نیازمندی توسط سونی تایید می‌شود و تاریخ انتشار طبق اطلاعات موجود خواهد بود یا خیر.

همانطور که در تصویر فوق می‌بینید، متن ترجمه شده‌ی این لیست نیازمندی حاکی از آن است که کنسول جدید سونی برخلاف انتظارات، و به جای عرضه در ماه نوامبر، در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. قبل‌تر گفته شده بود که PS5 در تعطیلات 2020 لانچ خواهد شد اما به نظر می‌رسد که برنامه‌های سونی تغییر یافته‌اند. البته هنوز نمی‌توان اطمینان صد در صدی نسبت به این موضوع داشت و فعلا باید منتظر اعلامیه‌ی "رسمی" سونی باشیم.

بروزرسانی:

مجله ژاپنی ومعتبر Famitsu پس از این خبر با سونی تماس گرفت و سونی تایید کرد این این تاریخ بخاطر ترجمه اشتباه بوده و نادرست است.