Menu

Capcom تا مارس 2021 چند بازی مهم منتشر خواهد کرد

شرکت Capcom منتظر یک سال مالی بسیار موفقیت‌آمیز است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، در گزارش مالی جدید این شرکت (PDF)، برنامه‌های آن‌ها برای سال مالی 2021 مشخص شده که شروع آن از ماه آپریل (فروردین) بود و تا پایان مارس 2021 (فروردین 1400) ادامه دارد.

Capcom می‌خواهد تا پایان این سال مالی 28 میلیون واحد از عناوین خود را به فروش برساند که نسبت به 3 سال گذشته افزایش قابل توجه‌ای را شاهد هستیم. آن‌ها از طریق 13 مورد از واحد نگه‌داری موجودی (SKU) به این هدف دست خواهند یافت.

Resident Evil 3 اولین بازی بزرگ آن‌ها در این سال مالی بود که یعنی تاکنون 3 واحد نگه‌داری موجودی محاسبه شده و 10 مورد دیگر باقی می‌ماند. با فرض اینکه تمام بازی‌های جدید آن‌ها مولتی‌پلتفرم هستند، پس 3 یا 4 عنوان دیگر توسط آن‌ها منتشر خواهد شد.

اکثر شایعات به Resident Evil 8 اشاره دارند و Capcom قطعا به فکر ساخت یک بازی مبارزه‌ای نیز است. Dead Rising و فرانچایزهای کوچک‌تر دیگر این شرکت هم هستند. Dead Rising وابستگی خاصی به Xbox داشته بنابراین ممکن است نسخه جدید آن در کنار Xbox Series X منتشر شود.

Capcom اشاره‌ای به اینکه عناوین جدیدشان چیست نکرده و فقط اعلام نموده که این‌ها بازی‌های مهمی هستند اما انتظارات آن‌ها از فروش این بازی‌های مهم هم به ما اطمینان می‌دهد که آن‌ها از فرانچایزهای محبوب و بزرگی خواهند بود.