Menu

Jesper Kyd با Assassin’s Creed Valhalla به این سری بازمی‌گردد

هر روز اخبار جدید و غالفگیر کننده‌ای از بازی جدید Assassin’s Creed می‌شنویم. تغییرات زیاد در گیمپلی بازی، روایت داستان متفاوت و جزئیات دیگر که بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند. اما این بار خبری از موسیقی بازی و آهنگسازهای آن منتشر شده که قطعا هواداران قدیمی این فرانچایز را خوشحال می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم، در اطلاعاتی که سایت فروشگاه Uplay آلمان از نسخه Collector's Edition بازی به اشتراک گذاشته است؛می‌توانیم مشاهده کنیم که Jesper Kyd ، Sarah Schachner و Einar Selvik به عنوان آهنگسازان آلبوم موسیقی بازی معرفی شده‌اند.

Jesper Kyd آهنگسازی‌ است که اولین بار با سری Hitman به شهرت رسید و با سری Assassin’s Creed و موسیقی Ezio’s Family توانست یکی از به‌یاد ماندنی‌ترین ملودی‌های موجود در بازی‌های ویدیویی را بسازد که هنوز هم شاهد نسخه‌های متفاوتی از آن در سایر بازی‌های این مجموعه هستیم. اکنون پس از چندین سال غیبتِ او در این سری بازی، شاهد بازگشت آن با Valhalla هستیم تا باز هم موسیقی به یاد ماندنی از او بشنویم.

البته دو آهنگساز دیگر نیز به کمک Kyd آمده‌اند. Sarah Schachner که چند سالی می‌شود رد پای آن وارد بازی‌های AC شده و از Black Flag شاهد حضور کمرنگ او بودیم. آهنگسازی دو عنوان Origins و Unity نیز توسط همین شخص انجام شده است و می‌توان گفت او چندان با این سری غریبه نیست.

Einar Selvik آهنگساز دیگر بازی Assassin’s Creed Valhalla، خود اهل نروژ است و در گروه‌های موسیقی مختلفی فعالیت داشته است. گروه موسیقی اصلی او Wardruna نام دارد که در سبک فولکور اسکاندیناویایی فعالیت می‌کند. او از سال 2003 سرپرستی این گروه را به عهده دارد. Selvik در ساخت موسیقی‌های سریال مشهور Vikings نیز همکاری بسیاری داشته است.

AC Valhalla Selected Game Soundtrack

با وجود این تیم موسیقی قوی می‌توان انتظار داشت که قرار است با یکی از زیباترین و حماسی‌ترین موسیقی‌ها در کل فرانچایز همراه باشیم.