Menu

نویسنده Mistborn می‌خواهد شرکت CD Projekt RED بر روی بازی رمان علمی تخیلی او کار کند

وقتی نویسنده سری رمان‌های The Witcher جدا از قراردادهای قبلی دوباره درخواست پرداخت مقدار زیادی پول کرد، شرکت CD Projekt مخالفت خود را نشان داد و نویسنده مذکور به خواسته‌اش نرسید. حال نویسنده‌ای دیگر خواهان جادوی CD Projekt RED برای ساخت رمان خود است. او حتی به شوخی اعلام کرده است که رمان خود را مجانی به آن‌ها خواهد فروخت و حق و حقوق ساخت بازی را دو دستی به آن‌ها خواهد داد.

با توجه به این نکته که سری The Witcher توانسته به سطح بالایی از محبوبیت برسد و از طرف دیگر نظر منتقدین را نیز به خود جلب کند، این انتظار می‌رفت که سایر نویسنده‌ها نیز آرزویی جز ساخته شدن بازی رمانشان توسط CD Projekt را نداشته باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، "برندون سندرسون"، نویسنده سری رمان‌های Mistborn، به شوخی اعلام کرد که حاضر است رمان خود را با خوشحالی به آن‌ها تقدیم کند:

"این شاید برای شما جذاب باشد. دیشب نزدیک بود که این متن را برای آن‌ها بفرستم:" CD Projekt عزیز. اگر بخواهید شما حق و حقوق Mistborn را دارید." من این را نفرستادم چرا که احتمالا مردم هزاران پیام در مورد این موضوع برای من ارسال می‌کردند و موجب سرگردانی می‌شد."

"حال اگر بخواهم جدی باشم باید بگویم که دوست دارم با CDPR همکاری کنم. آن‌ها با فاصله زیاد نسبت به سایر سازندگان بهترین اقتباس از رمان‌ها را توسعه می‌دهند. تمامی ژانر‌ها از کتاب و فیلم گرفته تا بازی‌ها از وجود اثری با کیفیت بالا مانند بازی‌‎های The Witcher سود می‌برند."

"من واقعا این موضوع را در نظر می‌گیرم که حق و حقوق کتاب‌های خود را به صورت مجانی به CD Projekt RED بدهم چرا که یک اقتباس خوب می‌تواند تاثیرگذاری فرهنگی کتاب را به سطح جدیدی برساند. اگرچه من فکر می‌کنم آن‌ها کار کردن با نویسندگان ژانر تخیلی فانتزی را کنار گذاشته‌اند و بر روی IPهای خلق شده توسط خودشان کار می‌کنند."

تا به این لحظه CD Projekt RED واکنشی به موضوع نشان نداده است. آن‌ها در حال حاضر به اندازه کافی درگیر پروژه جدید خود یعنی Cyberpunk 2077 هستند.

سری رمان‌های Mistborn توسط ناشری با نام Tor Books منتشر می‌شود و طرفداران زیادی دارد. داستان این رمان در منطقه‌ای با نام Final Empire در سیاره Scardrial جریان دارد، دنیایی که بیشتر در مورد تسخیر و قدرت‌های الهی است. فکر نمی‌کنم سازنده‌ای بهتر از CD Projekt برای توسعه این سری رمان پیدا شود.

نظر شما در این باره چیست؟